کد خبر : 138662
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398 - 12:41
-

اولین بازی گیتی پسند همراه هواداران

اولین بازی گیتی پسند همراه هواداران

هفته سوم لیگ برتر فوتسال در حالی روز سه شنبه ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۸ پیگیری می شود که گیتی پسند میزبان آذرخش بندرعباس است .قرمزپوشان اصفهانی هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه با نتیجه ۳ بر صفر بازی را به ملی حفاری اهواز واگذار کردند تا شرایط مطلوبی در لیگ نداشته باشند.

هفته سوم لیگ برتر فوتسال در حالی روز سه شنبه ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۸ پیگیری می شود که گیتی پسند میزبان آذرخش بندرعباس است .
قرمزپوشان اصفهانی هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه با نتیجه ۳ بر صفر بازی را به ملی حفاری اهواز واگذار کردند تا شرایط مطلوبی در لیگ نداشته باشند. گیتی پسندی ها در دو هفته اخیر با مصدومیت بازیکنانی چون مهران عالیقدر و میثم برمشوری رو به رو بودند. در بازی هفته گذشته نیز محمدرضا سنگ سفیدی از ناحیه مچ پا مصدوم شد تا دست حمید بیغم برای بازی با آذرخش خالی تر از قبل شود. شاگردان بیغم با یک تساوی هفته اول و شکست در دیدار هفته گذشته با یک امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته اند.
در آن سوی میدان آذرخشی ها از ۲ بازی گذشته حداکثر امتیازات را کسب کرده اند. شاگردان عباس روزپیکر در ۲ هفته اخیر ارژن شیراز و شاهین کرمانشاه را از پیش رو برداشتند و با توجه به تفاضل گل پس از تیم های مس سونگون، ملی حفاری و سن ایچ در رده چهارم جدول قرار دارند.
شاگردان بیغم سعی دارند در این بازی و در حضور تماشاگران خود، اولین پیروزی این فصل خود را کسب کنند. در سمت دیگر نتایج آذرخشی ها در دو بازی گذشته نشان می دهد حریف دست و پا بسته ای برای گیتی پسند نخواهند بود.
قضاوت این بازی بر عهده ابراهیم مهرابی افشار به کمک حمید سلیمانی، مهدی طاهری و مهدی صفایی است وعلیرضا رجبی وظیفه نظارت بر کار داوران این بازی را بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.