کد خبر : 138723
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1398 - 9:51
-

شمسایی: توانایی رهبری اصغری مقدم در دوران مربیگری به او کمک می کند

شمسایی: توانایی رهبری اصغری مقدم در دوران مربیگری به او کمک می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  همبازی سالهای بازیکنی اصغری مقدم از او گفت و برای وی در دوران مربیگری آرزوی موفقیت کرد. امروز جواد اصغری مقدم با دنیای بازی در فوتسال خداحافظی می کند ، به همین مناسبت گفت و گویی با وحید شمسایی داشتیم. کسی که در تیم ملی و تیم های فولاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  همبازی سالهای بازیکنی اصغری مقدم از او گفت و برای وی در دوران مربیگری آرزوی موفقیت کرد.

امروز جواد اصغری مقدم با دنیای بازی در فوتسال خداحافظی می کند ، به همین مناسبت گفت و گویی با وحید شمسایی داشتیم. کسی که در تیم ملی و تیم های فولاد ماهان ، دبیری و تاسیسات با جواد هم بازی بوده و در مقام سرمربی -بازیکن در دبیری با اصغری مقدم به عنوان قهرمانی لیگ دست یافته است.

وحید شمسایی در این خصوص گفت: جواد هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی از بازیکنان سرآمد فوتسال ایران و آسیا بوده است که از شم و توانای بالای رهبری بالایی برخوردار است و این خصیصه می تواند به او در حوزه مربیگری هم کمک کند. من هم دورانی که با او هم بازی بودم خاطرات شیرین و زیبایی با او دارم از قهرمانی در لیگ تا قهرمانی آسیا.

کاپیتان سابق تیم ملی با اشاره به کسب عنوان عنوان مشترک آقای گلی قهرمانی غرب آسیا با اصغری مقدم گفت: قدرت گلزنی او می تواند الگویی برای جوانان فوتسال باشد.

آقای گل سابق فوتسال جهان با اشاره به کارنامه خوب اصغری مقدم به عنوان مربی-بازیکن افزود : کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ با دبیری تبریز و نتایج خوب او در تیم سن ایچ نوید ظهور یک مربی توانمند در فوتسال ما را می دهد و امیدوارم مثل دوران بازی او همچنان در عرصه مربیگری نیز موفق باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.