کد خبر : 138886
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 13:03
-

احسانی : رقابت با تیم های میلیاردی مشکل است

احسانی : رقابت با تیم های میلیاردی مشکل است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید احسان احسانی اظهار داشت: هم اکنون تیم شاهین با حداقل بودجه و امکانات در مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور پیدا کرده و رقابت با تیم هایی که هزینه های میلیاردی داشته اند مشکل است.وی افزود: اکثر تیم ها با بودجه مناسبی که در اختیار دارند توانسته اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید احسان احسانی اظهار داشت: هم اکنون تیم شاهین با حداقل بودجه و امکانات در مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور پیدا کرده و رقابت با تیم هایی که هزینه های میلیاردی داشته اند مشکل است.
وی افزود: اکثر تیم ها با بودجه مناسبی که در اختیار دارند توانسته اند بازیکنان مورد نیاز خود را جذب و با قدرت پای به رقابت ها بگذارند در حالی که اکثر بازیکنان تیم شاهین جوان و کم تجربه بوده و اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند.
احسانی ادامه داد: از سوی دیگر سایر تیم ها بازیکنانی در اختیار دارند که حرفه اشان فقط فوتسال است و از این طریق درآمد کسب می کنند اما عمده بازیکنان با شاعل در ادارات و دستگاه های مختلف بوده و از صبح تا بعدازظهر مجبور هستند در محل کار حضور یابند و ساعتی از عصر را به تمرین بپردازند.
مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه ادامه همین روند نمی تواند برای فوتسال استان خوشایند باشد، گفت: مسئولان اگر می خواهند مردم این دیار به تیم خود افتخار و با میل و رغبت به تشویق آن بپردازند لازم است تا هرچه سریعتر وعده های خود مبنی بر کمک به نماینده استان را عملی کنند.
وی تصریح کرد: حضور در سطح اول فوتسال کشور افتخار کمی نیست و می تواند نام کرمانشاه را در کشور مطرح کند ولی باید توجه داشت که ماندن در این مسابقات مهم است و آن هم جزء با حمایت مسئولان محقق نمی شود.
احسانی گفت: تیم شاهین بدون هیچ حامی مالی و با حداقل هزینه ها در لیگ برتر شرکت کرده و ادامه این روند به طور قطع موجب دلسردی بازیکنان شده و نتایج خوبی نیز کشب نمی شود.
مدیرعامل شاهین کرمانشاه در خصوص مسابقه روز گذشته این تیم برابر سوهان محمدسیما قم که با برتری ۴ بر یک حریف همراه بود، گفت: در این دیدار بازیکنان ما به علت خستگی ناشی از مسابقه قبلی که در بندرعباس انجام دادند نتوانستند آنگونه که باید قابلیت های خود را به نمایش بگذارند.
وی تصریح کرد: مسابقه برابر نماینده قم برای تیم ما خیلی سنگین بود و بازیکنان ما آنگونه که باید نتوانستند در مسابقه خوب ظاهر شوند و در نهایت نتیجه را به حریف که از بازیکنان بسیار خوب و جنگنده ای بهره می برد، واگذار کردند.
احسانی در پایان ابراز امیدواری کرد با درایت مدیران استان و حمایت هایی که پیش از آغاز فصل قول آن را داده اند در مسابقات پیش رو شاهد نتایج بهتری از سوی شاهین باشیم.
تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در پایان هفته سوم و قبول شکست برابر حفاری اهواز، آذرخش بندرعباس و سوهان محمدسیما قم بدون کسب امتیاز در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار گرفته است.
نماینده کرمانشاه در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، روز یکشنبه ۳۰ تیر مهمان مقاومت البرز تیم چهارم جدول خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.