کد خبر : 138802
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 8:52
-

بی‌غم :هدف نخست ما این است که در دور اول لیگ بین ۴ تیم باشیم

بی‌غم :هدف نخست ما این است که در دور اول لیگ بین ۴ تیم باشیم

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل آذرخش بندرعباس در هفته سوم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲ تشکر بزرگ دارم، نخست از بازیکنانم که خیلی جنگیدند و تلاش زیادی کردند. زدن ۱۰ گل به آذرخش در اینجا کار سختی است که با تلاش

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل آذرخش بندرعباس در هفته سوم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲ تشکر بزرگ دارم، نخست از بازیکنانم که خیلی جنگیدند و تلاش زیادی کردند. زدن ۱۰ گل به آذرخش در اینجا کار سختی است که با تلاش بازیکنان به دست آمد. دومین تشکر از تماشاگران است که اصلاً تصور نمی‌کردم بعد از اتفاقات فصل گذشته، با توجه به اینکه در ۲ بازی قبلی هم نتایج خوبی به دست نیاورده بودیم، این استقبال را انجام دهند و فکر می‌کنم امروز تماشاگران زیادی به سالن آمده بودند و خیلی خوب تیم را تشویق کردند.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و هر ۳ تیم یعنی، هم گیتی پسند، هم آذرخش و همچنین تیم داوری خوب عمل کردند، اما امروز خواسته بودیم که ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم. در ۲ بازی قبلی هم  خوب فوتسال بازی کردیم، مخصوصاً در بازی مقابل حفاری و واقعاً بازی خوبی انجام دادیم اما در ضدحملات گل خوردیم. خدا را شکر می‌کنم که امروز توانستیم نقاط ضعف‌مان را با دوندگی و تلاش بازیکنان برطرف کنیم و به ۳ امتیاز برسیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد تیمش در فصل جاری، تنها به دنبال حضور در مرحله پلی‌آف است، گفت: ما همیشه گیتی‌پسند هستیم. قبلاً هم گفته‌ام که دنبال آن نیستیم که ادعا کنیم ۱۰ بازیکن امید داریم، اما می‌خواهیم حداقل یک تا ۲ بازیکن امید داشته و به فوتسال کشور معرفی کنیم و این برای ما مهم است و در این راه، گام برداشته‌ایم. ممکن است در یک جاهایی بی‌تجربگی بازیکنان جوان دردسر درست کند اما این راه را ادامه می‌دهیم. درست است، هدف نخست ما این است که در دور اول لیگ بین ۴ تیم باشیم.

وی درباره سایر نتایج به دست آمده در هفته سوم لیگ برتر فوتسال، خاطرنشان کرد: قبلاً هم گفته‌ام که در ۵ تا ۶ هفته نخست، بازی‌ها به صورت انتحاری است. مثلاً آذرخش تا قبل از این بازی، ۲ برد داشت، تیم‌های پایین و میانه جدول در این هفته‌ها  تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند، حال یا نتیجه به سودشان می‌شود و یا نمی‌شود. اما به مرور جدول شکل خودش را پیدا می‌کند، اما ما برای هر تیمی احترام قائل هستیم و در هر بازی تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز را برای مردم ورزش‌دوست اصفهان به دست بیاوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.