کد خبر : 138797
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 8:46
-

حجت : بازیکنانم از رویارویی با حریفان ترسی ندارند

حجت : بازیکنانم از رویارویی با حریفان ترسی ندارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: بازیکنانمان در این فصل به خودباوری لازم رسیده اند و از رویارویی با حریفان ترسی ندارند. محمد حجت سه شنبه شب پس از پیروزی مقابل تیم فوتسال ملی حفاری در سومین هفته لیگ برتر گفت: در نیمه اول توپ و میدان را به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: بازیکنانمان در این فصل به خودباوری لازم رسیده اند و از رویارویی با حریفان ترسی ندارند.

محمد حجت سه شنبه شب پس از پیروزی مقابل تیم فوتسال ملی حفاری در سومین هفته لیگ برتر گفت: در نیمه اول توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشتیم و بچه‌های ما بسیار دونده و پر تلاش ظاهر شدند و توانستیم از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را ببریم.

وی افزود: فرق این بازی با بازی‌های دیگر ما این بود که توانستیم موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنیم. حفاری تیم بسیار خوب و با تجربه‌ای است که از ۲ بازی قبلی خود ۶ امتیاز کسب کرده بود و تیم پر مهره گیتی‌پسند را هفته گذشته شکست داد اما در کل بچه‌های ما بهتر از حریف بودند و توانستیم این نتیجه را رقم بزنیم.

سرمربی اهورا گفت: فصل گذشته به دلیل اینکه اولین سال حضورمان در لیگ برتر بود و بازیکنانمان تجربه لازم را نداشتند تا هفته پانزدهم رقابت‌ها تنها چهار امتیاز کسب کرده بودیم اما در این فصل بازیکنان ما پخته‌تر شده اند و بسیار روان تر بازی می‌کنند. در بازی اول علاوه بر اینکه چهار گل به تیم قدرتمند مس زدیم ۲ پنالتی هم خراب کردیم که این موضوع نشان از کیفیت بهتر تیم ما است.

وی با بیان اینکه تیم ما کاملاً بومی است و از جوانان بهبهان به خوبی بهره بردیم گفت: ما تنها ۳ بازیکن از شهرستان‌های اهواز، امیدیه و ماهشهر جذب کردیم و مابقی بازیکنان تیم بهبهانی هستند همچنین در این فصل از چند بازیکن متولد ۸۰ بهره می بریم.

حجت گفت: هدف اول ما این است که تیم را در لیگ نگه داریم و در مرحله بعد بتوانیم جز هشت اول رقابت‌ها به مرحله پلی‌آف صعود کنیم. ما از سوی مردم و هواداران به خوبی حمایت می‌شویم اما مسئولان به ما کم لطفی می‌کنند در حالی که انتظار داریم از تنها تیم لیگ برتری شهرستان حمایت کنند.

وی گفت: برای برگزاری مسابقات مان نیاز به یک سالن بزرگ‌تر داریم تا هواداران از دیدن بازی‌های ما محروم نشوند. یک سالن ۲ هزار نفری داریم که کفپوش آن مناسب نیست هر چند با پیگیری‌های اداره کل ورزش استان قرار شد کفپوش سالن عوض شود.

دیدار تیم‌های فوتسال اهورا بهبهان و حفاری با نتیجه هفت بر یک به سود اهورا به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.