کد خبر : 139037
تاریخ انتشار : جمعه 28 تیر 1398 - 13:03
-

توکلی بعد از جام باشگاه های آسیا در حفاری/رفیعی نیم فصل اضافه می شود

توکلی بعد از جام باشگاه های آسیا در حفاری/رفیعی نیم فصل اضافه می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی حفاری از آخرین وضعیت نماینده اهواز در ادامه لیگ برتر امسال گفت. بازیکنانم غرور داشتندبازی خوب و «جان‌داری» بود. اهورا بهتر از ما بود و از فرصت هایش به خوبی استفاده کرد. ما هم فرصت داشتیم ولی به گل تبدیل نشد. بازیکنان ما در باد برد مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی حفاری از آخرین وضعیت نماینده اهواز در ادامه لیگ برتر امسال گفت.

بازیکنانم غرور داشتند
بازی خوب و «جان‌داری» بود. اهورا بهتر از ما بود و از فرصت هایش به خوبی استفاده کرد. ما هم فرصت داشتیم ولی به گل تبدیل نشد. بازیکنان ما در باد برد مقابل گیتی پسند بودند و غرور داشتند. البته بازیکنان جوان ما که برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کنند اسیر جوِ خوب سالن شدند. تماشاگران بهبهان ۴۰ دقیقه تیمشان را تشویق کردند.

ضعف ما آنالیز اهورا بود
فکر می کنم ضعف ما آنالیزی بود که از تیم اهورا داشتیم. قبل از بازی آنالیز خوبی از حریف نداشتیم و مقصرش هم من هستم. نکاتی را هم گوشزد کرده بودیم که در زمین پیاده نشد. اهورا غیر قابل پیش بینی بازی کرد و حقمان بود با هفت گل شکست بخوریم.

بر جوی که علیه ما ایجاد شده غلبه می کنیم
انتظارات از تیم حفاری در اهواز بالا است و برای همین بعد از بازی یکسری صحبت ها صورت گرفته است. خوشبختانه مدیریت باشگاه حمایت کاملش را از تیم اعلام کرد و ان شاءالله با برد مقابل تیم ستارگان ورامین بر این جو غلبه می کنیم. نفرات جدیدی در تیم حضور دارند که هماهنگی آنها زمان بر است.

۶۰ درصد از قرارداد فصل قبل باقی مانده است
در تیم حفاری مشکل سخت افزاری نداریم ولی هنوز ۶۰ درصد از قرارداد بازیکنان فصل گذشته پرداخت نشده است. مدیریت باشگاه قول داده تا فردا یا حداکثر اوایل هفته بعد این پول پرداخت شود. برای این فصل هم هیچ دریافتی نداشته ایم ولی مشکلی نیست چون تا هفته هفتم ۳۰ درصد از قرارداد این فصل هم به دستمان می رسد.فرهاد توکلی به ما اضافه می شود
فرهاد توکلی قبلاً جلسه ای با مدیرعامل باشگاه ما داشته است. ان شاءالله این بازیکن بعد از بازی های جام باشگاه های آسیا و اتمام کارش در تیم نفت الوسط عراق، به تیم حفاری اضافه می شود. این بازیکن در لیست ما هست. همچنین رفیعی هم نیم فصل به حفاری اضافه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.