کد خبر : 139041
تاریخ انتشار : جمعه 28 تیر 1398 - 14:23
-

جدایی مجازی خبیری از شاهین!

جدایی مجازی خبیری از شاهین!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شاهین کرمانشاه پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول سال گذشته موفق شد به لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کند تا فوتسال استان برای اولین بار در تاریخ خود بتواند حضور در بالاترین سطح رقابت‌ها را تجربه کند. پس از آنکه تیم شاهین به لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شاهین کرمانشاه پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول سال گذشته موفق شد به لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کند تا فوتسال استان برای اولین بار در تاریخ خود بتواند حضور در بالاترین سطح رقابت‌ها را تجربه کند.

پس از آنکه تیم شاهین به لیگ برتر صعود کرد بازهم خیلی‌ها آمدند و عکس‌های یادگاریشان را با این تیم گرفتند، وعده‌هایی دادند و از نظرها پنهان شدند تا این تیم تازه لیگ برتری شده حضورش در مسابقات با ابهام روبرو شود.

پس از رایزنی‌های مختلف و اما و اگرهای بسیار، تیم شاهین به لیگ برتر پا گذاشت در حالی که نه بودجه مناسبی در اختیار داشت و نه حتی از سرمربی بهره می‌برد، با این حال این تیم در رقابت‌ها حضور پیدا کرد به این امید که دست حمایت مسئولان بر سر نماینده استان کشیده شود.

پس از برگزاری رقابت‌های هفته نخست که با باخت خانگی شاهین برابر حفاری اهواز همراه بود، سرمربی جدید باشگاه انتخاب شد تا تمرینات این تیم نظم بهتری به خود گرفته و بازیکنان با انگیزه مضاعف‌تری به تمرین بپردازند.

محسن خبیری تنها ۲ روز قبل از مسابقه دوم تیم شاهین برابر آذرخش بندرعباس هدایت نماینده کرمانشاه را برعهده گرفت و با این تفاسیر انتظار زیادی از وی نمی‌رفت که بتواند مقابل یکی از تیم‌های خوب این فصل معجزه کند.

وی قبل از مسابقه سوم شاهین برابر «سوهان محمدسیمایقم» در گفت و گویی که با ایرنا داشت (۲۴ تیر) به صراحت از توانمندی بازیکنان شاهین سخن گفت و حتی وعده داد که قدرت اصلی این تیم را باید از هفته ششم به بعد مشاهده کرد و به طور قطع با این انگیزه‌ای که بازیکنانش دارند در دیدارهای پیش رو نتایج بهتری کسب می‌شود.

باخت خانگی ۴ بر یک مقابل نماینده قم باعث آزردگی خاطر هواداران شاهین شد اما یکی ۲ روز بعد انتشار خبری مبنی بر خداحافظی ناگهانی سرمربی تازه منصوب شده این تیم، باعث حیرت هواداران و مسئولان باشگاه شد.

آنچنان که مدیرعامل باشگاه شاهین می‌گوید، خبیری در روز بعد از مسابقه با نماینده قم (۲۶ تیر) در گفت و گوی تلفنی که با او داشته از جداشدنش و قطع همکاری با تیم شاهین خبر داده و سپس نامه استعفایش را از طریق شبکه‌های مجازی برای وی ارسال کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.