کد خبر : 139029
تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 9:59
-

حسن زاده: شکست شاهین کرمانشاه کار بسیار بزرگی بود/ سوهان‌کار سختی مقابل گیتی پسند دارد

حسن زاده: شکست شاهین کرمانشاه کار بسیار بزرگی بود/ سوهان‌کار سختی مقابل گیتی پسند دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران محسن حسن‌زاده در مورد پیروزی نماینده قم در هفته سوم لیگ برتر فوتسال برابر شاهین کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به وضعیت تیم رفته‌ رفته به شرایط بهتر از نظر هماهنگی و انسجام بیشتر نزدیک می‌شویم. مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم با اشاره به پیروزی پرگل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران محسن حسن‌زاده در مورد پیروزی نماینده قم در هفته سوم لیگ برتر فوتسال برابر شاهین کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به وضعیت تیم رفته‌ رفته به شرایط بهتر از نظر هماهنگی و انسجام بیشتر نزدیک می‌شویم.

مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم با اشاره به پیروزی پرگل برابر شاهین کرمانشاه، گفت: بازیکنان قم در این دیدار بسیار با تدبیر و هوشیار در زمین ظاهر شدند و شکست دادن تیم کرمانشاه در زمین خودش کار بزرگی است.

وی افزود: اعتقاد دارم همچنان تیم ما به پیشرفت نیاز دارد و در ادامه لیگ بازی‌های بهتری از سوهان خواهید دید.

حسن‌زاده درباره دیدار این تیم در هفته برابر گیتی پسند اصفهان، عنوان کرد: گیتی پسند اصفهان همیشه مدعی است و امسال هم بازیکنان با کیفیتی را جذب کرده و زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده است.

مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما بیان کرد: گیتی پسند در شرایط ایده‌آل قرار دارد و این نشان می‌دهد سوهان‌کار سختی را در خانه مقابل این تیم دارد اما امیدواریم با حمایت هواداران پیروز شویم.

وی تصریح کرد: در هفته چهارم سعی داریم ابتدا بازی تماشاگر پسند و بعد نتیجه خوبی کسب کنیم تا روند نتیجه‌گیری تیم خللی ایجاد نشود.

حسن‌زاده با بیان اینکه شکست هفته نخست تلنگری به بدنه سوهان بوده گفت: نتایج دو هفته اخیر ما نشان داد شکست هفته نخست برحسب اتفاق بوده و بازیکنان به دنبال جبران هستند و به هواداران قول می‌دهم در بازی برگشت نتیجه بهتری رقم خواهد خورد.

گفتنی است تیم فوتسال سوهان محمد سیما در هفته سوم لیگ برتر با حساب چهار بر یک شاهین کرمانشاه را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.