کد خبر : 139058
تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 13:40
-

محرومیت ۵ ساله کفاشیان و ترابیان هم لغو می شود؟

محرومیت ۵ ساله کفاشیان  و ترابیان هم لغو می شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران با اعلام عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست تجدید نظر علی کفاشیان و عباس ترابیان به این کمیته رسیده است. چندی قبل بود که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حکم محرومیت ۵ ساله از انجام فعالیت های مرتبط با فوتبال را برای علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون و عباس ترابیان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران با اعلام عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست تجدید نظر علی کفاشیان و عباس ترابیان به این کمیته رسیده است.

چندی قبل بود که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حکم محرومیت ۵ ساله از انجام فعالیت های مرتبط با فوتبال را برای علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون و عباس ترابیان رییس سابق کمیته فوتسال صادر کرد. این حکم علاوه بر خود این دو مدیر سابق اعتراض برخی ارکان فدراسیون فوتبال را هم در پی داشت و به همین خاطر آنها درخواست تجدید نظر شان را به کمیته استیناف فرستادند.


مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در این خصوص گفت: «درخواست تجدید نظر آنها رسیده و به زودی در این خصوص بررسی ها را آغاز می کنیم. آقای صالحی از این عزیزان خواسته تا به کمیته بیایند و ادله شان را بدهند و از خود دفاع کنند تا بتوانیم تصمیم گیری کنیم.»


کمیته استیناف چند روز قبل حکم محرومیت سنگین حیدر بهاروند و سعید فتاحی رییس سازمان لیگ و رییس کمیته مسابقات این سازمان را لغو و آنها را تبرئه کرد. حالا این احتمال وجود دارد که محرومیت ۵ ساله کفاشیان و ترابیان نیز لغو شود. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.