کد خبر : 139095
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 11:54
-

دو دیدار دوستانه تیم ملی در شهریور

دو دیدار دوستانه تیم ملی در شهریور

محمد ناظم الشریعه گفت: اردوی بعدی تیم ملی فوتسال در تاریخ ۱۸ مرداد برگزار می‌شود و پس از آن هم اردوی دیگری خواهیم داشت. طبق برنامه‌ای که داریم تا این لحظه سه هفته ابتدایی لیگ برتر را از نزدیک دنبال کردیم و امروز هم میشل پتروس با حضور در قم بازی محمد سیمای این شهر

محمد ناظم الشریعه گفت: اردوی بعدی تیم ملی فوتسال در تاریخ ۱۸ مرداد برگزار می‌شود و پس از آن هم اردوی دیگری خواهیم داشت. طبق برنامه‌ای که داریم تا این لحظه سه هفته ابتدایی لیگ برتر را از نزدیک دنبال کردیم و امروز هم میشل پتروس با حضور در قم بازی محمد سیمای این شهر مقابل گیتی پسند را از نزدیک تماشا می کند.

وی ادامه داد: درنظر داریم تا جایی که مقدور است همه بازیکنان را زیر نظر داشته باشیم. البته کار سختی پیش رو داریم، چون برخی بازیکنان درگیر مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خواهند بود. اما هدف نهایی ما آماده سازی مناسب تیم تا اواسط شهریورماه است، چراکه در تورنمنت آستاراخان حضور خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: ضمن اینکه حدفاصل ۱۰ تا ۱۵ شهریور ۲ بازی دوستانه با یک تیم خارجی داریم که به ایران می آید. پرهیزکار به طور جدی پیگیر این موضوع است تا از برگزاری این دو بازی دوستانه در چند مورد بهره ببریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.