کد خبر : 139138
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 تیر 1398 - 9:56
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم: سه امتیاز، سلفی و خوشحالی های شدید ندارد/قهرمان آسیا را بردیم، کار بازیکنان هایپر را انجام ندادیم!

اصغری مقدم: سه امتیاز، سلفی و خوشحالی های شدید ندارد/قهرمان آسیا را بردیم، کار بازیکنان هایپر  را انجام ندادیم!
سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: سه امتیاز، سلفی و خوشحالی های شدید ندارد، ما نیز ۹ امتیاز داشتیم و حالا هم باختیم اما باید در برد هم به حریف بی احترامی نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: سه امتیاز، سلفی و خوشحالی های شدید ندارد، ما نیز ۹ امتیاز داشتیم و حالا هم باختیم اما باید در برد هم به حریف بی احترامی نکنیم.

جواد اصغری مقدم پس از شکست ۴ بر سه تیمش برابر هایپرشهر  در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بعد از سه پیروزی در سه بازی سخت، تیم ما خسته بود. با هایپر در نیمه اول مغرورانه بازی کردیم که باعث خوردن ۴ گل شد. در نیمه دوم بازی ۴ بر سه شد و می توانستیم به نتیجه مساوی هم برسیم اما مشکلی نیست و به تیم حریف تبریک و خسته نباشید می گویم.

وی افزود: مس سونگون، قهرمان آسیا، را در خانه، تیم ساری را در ساری و تیم مشهد را در مشهد بردیم و کار بازیکنان هایپر شاهین شهر را انجام ندادیم. تیمی که می برد باید خوشحالی کند اما نباید به حریف توهین کند. سه امتیاز، سلفی و خوشحالی های شدید ندارد، ما نیز ۹ امتیاز داشتیم و حالا هم باختیم، اما باید در برد هم به حریف بی احترامی نکنیم.

سرمربی تیم سن ایچ ساوه اشاره کرد: هدف اول ما پلی آف است و پس از آن هر رتبه ای که شرایط ما را در پلی آف بهتر کند را می خواهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.