کد خبر : 139153
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 تیر 1398 - 10:57
-

غیاثی :جلوی تیم های دیگر بازی را به آنها دیکته و سبک بازی را تعیین می کنیم/ بازیکنان استرس نام گیتی پسند را داشتند

غیاثی :جلوی تیم های دیگر بازی را به آنها دیکته و سبک بازی را تعیین می کنیم/ بازیکنان استرس نام گیتی پسند را داشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم گفت: مسابقات لیگ برتر را، با تمام قوت و تلاش با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان ادامه می‌دهیم تا ان‌شاءالله در مسابقه‌های آتی به نتایج دلخواه دست یابیم. سید مهدی غیاثی یکشنبه شب در پایان دیدار این تیم با گیتی پسند اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم گفت: مسابقات لیگ برتر را، با تمام قوت و تلاش با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان ادامه می‌دهیم تا ان‌شاءالله در مسابقه‌های آتی به نتایج دلخواه دست یابیم.

سید مهدی غیاثی یکشنبه شب در پایان دیدار این تیم با گیتی پسند اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید سردار جعفر حیدریان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اضافه کرد: در این مسابقه ما دو الی سه گل بسیار راحت را که می توانستیم به ثمر برسانیم، خراب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی امروز، بازی سنگینی بود؛ چرا که تیم گیتی پسند از تیم های بزرگ و خوب فوتسال ایران است و همیشه جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر می باشد.

وی با بیان اینکه گیتی پسند امسال نیز تیم خود را برای قهرمان شدن بسته است، افزود: این تیم، تیمی صاحب سبک است و برنامه امروز ما این بود که درجه نخست بتوانیم امتیاز کامل این مسابقه را کسب کنیم.

غیاثی با اشاره به شرایط سخت مسابقه و حضور بازیکنان باتجربه و تیم ملی در گیتی پسند گفت: اگر اسم این تیم، گیتی پسند نبود، شاید این تیم را با اختلاف چند گل شکست می دادیم؛ اما بازیکنان ما استرس انجام مسابقه، جلوی تیمی صاحب نام به اسم گیتی پسند را داشتند.

وی با بیان اینکه جلوی تیم های دیگر ما بازی خودمان را به آنها دیکته و سبک بازی را تعیین می کنیم، تصریح کرد: اما جلوی تیم گیتی پسند انجام این کار سخت است، هرچند که این کار را انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم ادامه داد: در این مسابقه موقعیت های خوبی را به وجود آوردیم؛ این بازی ها، بازی فرصت ها است و هر تیمی که از فرصت ها استفاده نکند، محکوم به شکست می باشد.

وی تاکید کرد: از هواداران خوب استان قم نیز که همیشه در مسابقه‌های گوناگون حامی و مشوق این تیم بوده‌اند، تقدیر و سپاسگزاری می‌کنیم و ان‌شاءالله در آینده همین‌گونه از تیم خودشان حمایت کنند.

این مسابقه با حساب یک بر یک مساوی پایان یافت و تیم سوهان محمدسیما با ۲ برد، یک مساوی و یک باخت و ۱۰ گل زده و پنج گل خورده، هفت امتیازی است و در رده چهارم قرار دارد.

همچنین تیم گیتی پسند اصفهان با یک برد، ۲ مساوی و یک باخت و ۱۴ گل زده و ۹ گل خورده، پنج امتیازی است و در رده نهم قرار دارد.

سوهان محمدسیما، چهارم مردادماه سال جاری، ساعت ۱۸ مهمان تیم اهورای بهبهان از استان خوزستان در این شهر است و گیتی پسند نیز در همین تاریخ میزبان تیم مقاومت البزر کرج می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.