کد خبر : 139177
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 تیر 1398 - 17:01
-

چرایی عدم توفیق لک در شهروند

چرایی عدم توفیق لک در شهروند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از گذشت ۴ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال از گوشه و کنار باشگاه شهروند ساری خبر‌هایی به بیرون درز پیدا کرده است مبنی بر این که رضا لکسرمربی این تیم از سمت خود استعفا کرده است. حال نکته جالب توجه این جا است که شهروند ساری باید روز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از گذشت ۴ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال از گوشه و کنار باشگاه شهروند ساری خبر‌هایی به بیرون درز پیدا کرده است مبنی بر این که رضا لکسرمربی این تیم از سمت خود استعفا کرده است. حال نکته جالب توجه این جا است که شهروند ساری باید روز جمعه هفته جاری در سالن سید رسول حسینی شهر ساری به مصاف تیم قدرتمند و با انگیزه مس سونگون برود که او هم پس از دو شکست متوالی در برابر حریفان خود تا دندان مسلح به ساری می‌آید.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری فصل گذشته در تیم گیتی پسند حضور داشت و همچنین توانسته بود با این تیم چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را به دست آورد و بعد از آن که این فصل به تیم گیتی پسند پیوست برخی گفتند که لک با کارنامه خوبی که از خود در گیتی پسند بر جای گذاشته است حتماً می‌تواند در شهروند هم موفق و سربلند باشد.

اما مطلبی که این روز‌ها ذهن اهالی فوتسال در ساری را به خود مشغول کرده است این مسئله است که چرا رضا لک با آن سابقه درخشانی که از خود در تیم گیتی پسند اصفهان بر جای گذاشت، هنوز نتوانسته است که جای پای خود را در تیم شهروند محکم کند.

شهروند ساری در این چهار هفته‌ای که از مسابقات لیگ برتر در فصل جدید گذشته است، با دو باخت، یک برد و یک مساوی در رده ۱۱ جدول رده بندی رقابت‌ها قرار دارد.

منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

کاملا واضح و روشن هست رضا لک در کارنامه خودش یا هیچ تیّم متوسط و ضعیف تا حالا نتیجه نگرفته مثل میثاق و شهردارى ساوه و نتایج أو مربوط به گیتى پسند و منصورى در زمانى هست مع أین تیّم هاپراز بازیکن هاى ملى پوش بودند در تتیحه رضا لک هیچ وقت با شهروند و أمثال آن نمیتواند نتیجه بگیرد

رسول سه شنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۴۲

عقل شما میگه قهرمانی پیاپی با منصوری زمانی که دو تیم قدرتمند گیتی و فولاد ماهان وجود داشتند؟؟؟؟؟؟ و همچنین بالا اوردن تیم ساوه که نیم فصل انتهای جدول بوده و در پایان فصل دو پله از سقوط فاصله گرفته عدم نتیجه گیریه؟؟؟
در ضمن در بین مربیانی که سابقه قهرمانی تو لیگ رو دارند تنها رضا لک جرات مربی گری تو تیم های وسط یا انتهای جدول مثل میثاق و ساوه رو داشته.
شمسایی بدون تاسیسات مربی گری نکرد
بی غم پارسال نشست تو خونش
علی افضل به غیر از گیتی و مس جایی نمیره
بازم بگم؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس دوشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵

اقای لک خدا رو فراموش کرده…

ناشناس سه شنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

اقارسول یادش بخیر فینال پارسال خداییش عجب نتیجه ای گرفت گیتی…..