کد خبر : 139253
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 12:52
-

هشدار برای قهرمان ایران و آسیا

هشدار برای قهرمان ایران و آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال درحالی هفته چهارم خود را پشتِ‌سر گذاشت که شکست دوباره مدافع عنوان قهرمانی آن هم در مقابل دیدگان هواداران خود و در برابر تیم قعر جدولی، تعجب همگان را برانگیخت.  مس سونگون ورزقان که در دو گام نخست حریفان را با زدن ۷ گل، گلباران کرده و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال درحالی هفته چهارم خود را پشتِ‌سر گذاشت که شکست دوباره مدافع عنوان قهرمانی آن هم در مقابل دیدگان هواداران خود و در برابر تیم قعر جدولی، تعجب همگان را برانگیخت. 

مس سونگون ورزقان که در دو گام نخست حریفان را با زدن ۷ گل، گلباران کرده و به عبارتی از دم تیغ گذرانده بود، در آخرین بازی‌ خود از گشودن دروازه میهمانش ناکام ماند تا در کمال شگفتی دومین باخت متوالی را تجربه کند.

این اتفاق درحالی رخ داد که لاله‌های نارنجی در ترکیب خود از دو آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال و همچنین مسابقات زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا هم بهره می‌برند که البته آنها در هفته‌های ابتدایی خودی نشان داده بودند.

موضوع نگران کننده‌تر اما این است که سرمربی مسی‌ها پس از بازی با فرش‌آرا از ناتوانی تیمش در گلزنی ابراز ناامیدی کرد. تقی‌پور که از نتیجه به دست آمده بسیار ناراحت بود، گفت که دیگر نمی‌داند چه کار باید بکند تا این مشکل را برطرف سازد.

این اتفاق برای تیمی که در روزهای آینده به عنوان نماینده کشورمان عازم جام باشگاه‌های آسیا و جهان خواهد شد اصلاً خوشایند نیست و به نوعی آلارم هشدار برای این تیم در آستانه این مسابقات به صدا درآمده است.

گرچه این تیم همیشه مدعی فوتسال کشورمان در فصل گذشته نشان داد که مدیریت بحران خوبی دارد و تقریباً در لیگ برتر با چنین شرایطی راهی آسیا شده بود که توانست با شکست تمامی حریفان با اقتدار بر سکوی قهرمانی بایستد.

آنچه که مسلم است نماینده فوتسال دیار آذربایجان و ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام باشگاه‌های آسیا نیازمند تقویت است و در این راه استفاده از بازیکنان کمکی می‌تواند گزینه خوبی باشد.

البته اسماعیل تقی‌پور از برنامه خود برای فعال کردن این گزینه در طی هفته گذشته خبر داده بود و علاوه بر آن، این تیم یک بازیکن برزیلی را نیز زیرنظر دارد تا بتواند با جذب او در رقابت‌های آسیایی استفاده کند.

با این حال، بدشانسی مسی‌ها این است که آنها در دو هفته باقی مانده تا اعزام به مسابقات آسیایی در لیگ برتر باید در دو دیدار خارج از خانه و دشوار به میدان بروند.

این تیم در هفته پنجم در قلعه عقاب‌ها به میهمانی شهروند ساری می‌رود و سپس در اصفهان برابر تیم جدیدالورود و البته قلدر هایپرشهر شاهین‌شهر صف‌آرایی خواهد کرد و کار سختی خواهد داشت.

باید دید مس سونگون در این دو بازی می‌تواند به روزهای خوب خود بازگشته و با روحیه مضاعف راهی شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند، محل برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و جهان شود یا خیر؟   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.