کد خبر : 139304
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 14:20
-

ارژن فقط برای ماندن بسته شده است!

ارژن فقط برای ماندن بسته شده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال جمعه ۴ مردادماه با ۷ بازی دنبال می‌شود. این مسابقات به صورت رفت و برگشت است و در حال حاضر دور رفت مسابقات در حال برگزاری است.  در هفته پنجم تیم ارژن شیراز با شاهین کرمانشاه، شهروند ساری با مس سونگون، فرش آرا با هایپر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال جمعه ۴ مردادماه با ۷ بازی دنبال می‌شود. این مسابقات به صورت رفت و برگشت است و در حال حاضر دور رفت مسابقات در حال برگزاری است. 

در هفته پنجم تیم ارژن شیراز با شاهین کرمانشاه، شهروند ساری با مس سونگون، فرش آرا با هایپر شهر شاهین شهر، گیتی پسند با مقاومت البرز، سن‌ایچ ساوه با حفاری اهواز، اهورای بهبهان با سوهان محمدسیما قم، ستارگان ورامین با آذرخش بندرعباس دیدار می‌کنند. 

تیم ارژن شیراز که در هفته چهارم با پیروزی مقابل شهروند ساری موفق شد ۳ امتیاز بگیرد و از قعرنشینی خارج شود، در این هفته مقابل تیم قعرنشین شاهین کرمانشاه قرار می‌گیرد. 

در حال حاضر ارژن شیراز با ۴ بازی، یک برد، ۳ باخت و ۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد و تیم شاهین کرمانشاه با ۴ بازی، یک مساوی، ۳ باخت و یک امتیاز در رده چهاردهم و آخر جدول رده‌بندی قرار گرفته است. 

تیم ارژن شیراز به دلیل مشکلات شروع بدی را در این دوره از لیگ داشت به گونه‌ای که در ۳ بازی نخست شکست خورد.  این تیم  در هفته نخست موفق به برد نشد و کار خود را با شکست آغاز کرد. این تیم در بازی نخست مقابل آذرخش بندرعباس با نتیجه ۳ بر یک بازی را واگذار کرد.

در هفته دوم نیز با نتیجه ۵ بر صفر بازی را به حریف قمی خود واگذار کرد تا با این شکست در رده آخر جدول قرار گیرد. در هفته سوم نیز مقابل مقاومت شهرداری البرز بازی را ۲ بر ۳ واگذار کرد اما در هفته چهارم در یک بازی خوب و منسجم موفق شد حریف خود را با ۶ گل راهی خانه کند و از قعرنشینی خلاص شود.

ارژن شیراز بنا به گفته مربی‌اش حمیدرضا کمالی به دلیل بلاتکلیفی، تمرینات خود را ۱۰ روز مانده به آغاز مسابقات شروع کرده در نتیجه شکست آن در بازی‌های لیگ چندان دور از انتظار نیست مگر اینکه بازیکنان این تیم بتوانند کم کم سروسامانی به وضعیت بازی‌ها بدهند.

به گفته کمالی 80 درصد بازیکنان فصل گذشته ارژن در این دوره از لیگ در خدمت تیم نیستند و در این سری از مسابقات نماینده استان فارس تیمی جوان و کاملا متحول شده است. وی این روند تیم را امری واقع‌بینانه خوانده است و امید دارد که تعطیلات لیگ بتواند شرایط را برای آماده کردن تیم فراهم کند. 

تنها نماینده فارس در لیگ برتر به دلیل مشکلات اقتصادی که کارخانه ارژن شیراز دارد، قرار نبود در مسابقات لیگ برتر شرکت کند به همین دلیل بسیاری از بازیکنان خود را از دست داده است. این تیم فقط برای ماندن در لیگ برتر بسته شده و باید منتظر ماند و دید در ادامه مسابقات چه اتفاقی برای این تیم قدیمی رخ می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.