کد خبر : 139302
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 14:16
-

رستمی: به حضور در پلی آف امیدوار هستیم/از نتایج راضی نیستم

رستمی: به حضور در پلی آف امیدوار هستیم/از نتایج راضی نیستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید رستمی سرمربی تیم هایپر شاهین شهر اظهار داشت: بازیکنان من در دیدارهای گذشته بازی های خوبی را ارائه دادند و تلاش زیادی کردند که از بازی های آنها راضی هستم ولی از نتایج رضایت ندارم. وی با بیان اینکه قول می‌دهم هایپر شاهین شهر به هیچ وجه به عنوان تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید رستمی سرمربی تیم هایپر شاهین شهر اظهار داشت: بازیکنان من در دیدارهای گذشته بازی های خوبی را ارائه دادند و تلاش زیادی کردند که از بازی های آنها راضی هستم ولی از نتایج رضایت ندارم.

وی با بیان اینکه قول می‌دهم هایپر شاهین شهر به هیچ وجه به عنوان تیم لیگ دسته یک کسی نگاه نکند و به لحاظ فنی تمام توانایی خود را نشان می‌دهیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم گفت: در این راستا به حضور در پلی اف این رقابت ها نیز با کسب نتایج خوب امیدوارهستم.

رستمی با بیان اینکه درکل از مجموعه بازی تیمم در چهار دیدار گذشته راضی هستم گفت: در چهار بازی گذاشته توانایی و عملکرد بازیکنان خوب بود ولی از نتایج راضی نیستم و امیدوارم در هفته بعدی موفق ظاهر شویم و بتوانیم نتایج در شان فوتسال شاهین شهر و استان اصفهان کسب کنیم و نماینده خوبی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.