کد خبر : 139289
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 12:35
دسته‌بندی نشده
-

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:

در صورت رضایت afc میزبانی مرحله نهایی قهرمانی آسیا نیز اخذ خواهد شد

در صورت رضایت afc میزبانی مرحله نهایی قهرمانی آسیا نیز اخذ خواهد شد
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از آمادگی ارومیه برای میزبانی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: پس از رایزنی‌های انجام شده و موافقت استاندار، میزبانی رقابت‌های فوتسال ۲۰۱۹ مردان مرکزآسیا به شهر ارومیه واگذار شد.

عبدالله چمن‌گلی افزود: برای کسب امتیاز میزبانی این رویداد آسیایی تلاش زیادی شده به طوری که طی خرداد ماه امسال «ریموند باسکاران و آلن پانگ» نمایندگان رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به همراه «داود پرهیزکار» رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و «امیر خسروی» مشاور دبیرکل فدراسیون فوتبال برای بازدید امکانات و تجهیزات به شهر ارومیه سفر کرده بودند.

وی بیان کرد: بسیار خرسندیم که با موافقت میزبانی این مسابقات در ارومیه بار دیگر شور و نشاط اجتماعی را به مردم این شهر و آذربایجان غربی هدیه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این مسابقات با شرکت تیم‌های ایران، افغانستان، جمهوری قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و نپال طی روزهای ۲۴ مهرماه تا ۵ آبان ماه در سالن ۶ هزار نفری غدیر برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در صورت رضایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی ارومیه، این شهر میزبانی مرحله نهایی فوتسال قهرمانی مردان آسیا را نیز اخذ خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.