کد خبر : 139299
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 14:17
-

واکنش عضو کمیته فنی به ماجرای تبانی در لیگ نوجوانان

واکنش عضو کمیته فنی به ماجرای تبانی در لیگ نوجوانان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد اتفاقات رخ داده در لیگ نوجوانان و شائبه تبانی در بازی دو تیم شازند و اقلید گفت: اگر محرز شود که اتفاقات این بازی تبانی بوده است، باید باشگاه و مربی با شدیدترین برخوردها روبرو شوند چون بچه ها ازاین سن تبانی را یاد می‌گیرند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد اتفاقات رخ داده در لیگ نوجوانان و شائبه تبانی در بازی دو تیم شازند و اقلید گفت: اگر محرز شود که اتفاقات این بازی تبانی بوده است، باید باشگاه و مربی با شدیدترین برخوردها روبرو شوند چون بچه ها ازاین سن تبانی را یاد می‌گیرند و این بدترین کار در ورزش است. ما بزرگتر از یوونتوس نداریم و دیدیم که چه برخوردی با این تیم شد.

شمسایی درباره اظهارات مربیان دو تیم که با دیدن یک دقیقه فیلم نمی‌توان به تبانی پی برد، تاکید کرد: باید فیلم کل بازی را مشاهده کرد و نظر داد اما من خالصانه بگویم با دیدن این یک دقیقه فیلم، حالم خیلی بد شد و برای فوتسال ایران تاسف خوردم.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد اینکه گفته می‌شود چون دو تیم نیازی به حمله نداشتند به این شیوه بازی کردند، گفت: این حرف خیلی بی مزه‌ است که فلان تیم به یک گل احتیاج داشته تا صعود کند و دیگر تیم با یک گل خورده هم در لیگ می مانده پس نیازی نبوده تا به آب و آتش بزنند. ما در بازی‌های بین المللی وقتی وارد زمین می شویم، کودکانی جلوی ما حرکت می‌کنند که پرچم فیرپلی دارند و این یعنی بازی جوانمردانه اما چیزی که در رده نوجوانان دیدیم با روح جوانمردی در تضاد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.