کد خبر : 139718
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 14:26
-

باغبانباشی:بعید می دانم گیتی پسند با این روند به جایگاه خوبی برسد/ نبود نفرات شاخص در کیفیت لیگ اثر گذاشته است

باغبانباشی:بعید می دانم گیتی پسند با این روند به جایگاه خوبی برسد/ نبود نفرات شاخص در کیفیت لیگ اثر گذاشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال گفت: هایپر در این ۵ هفته خودی نشان داده است. با این روند گیتی پسند، بعید می‌دانم این تیم به جایگاه خوبی برسد.احمد باغبانباشی پس از گذشت ۵ هفته از لیگ برتر فوتسال در خصوص کیفیت این رقابت‌ها، اظهار کرد: در این ۵ هفته‌ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال گفت: هایپر در این ۵ هفته خودی نشان داده است. با این روند گیتی پسند، بعید می‌دانم این تیم به جایگاه خوبی برسد.
احمد باغبانباشی پس از گذشت ۵ هفته از لیگ برتر فوتسال در خصوص کیفیت این رقابت‌ها، اظهار کرد: در این ۵ هفته‌ای که بازی‌ها را دیدم، نسبت به سال‌های گذشته کیفیت لیگ پایین‌تر آمده است. همچنین تیم‌ها رقابت نزدیکی پیدا کرده‌اند. در گذشته دو قطب گیتی پسند و مس سونگون را داشتیم؛ اما در این فصل نتایج نزدیک به هم رقم می‌خورد و کیفیت کلی مسابقات پایین‌تر آمده است.
وی در پاسخ به این سؤال که نتایج نزدیک تیم‌ها، نشان دهنده پویایی لیگ است یا خیر، افزود: خیلی از نفرات شاخص فوتسال خارج از ایران بازی می‌کنند و همین موضوع بر کیفیت لیگ اثرگذار است. نفرات زیادی در لیگ چین، عراق و روسیه رفته‌اند.
باغبانباشی در رابطه با نتایج و عملکرد تیم هایپر، ادامه داد: هایپر شرایط خیلی خوبی دارد و نتایج خوبی گرفته است. تیمی است که از لیگ یک به لیگ برتر آمده و توانسته در این ۵ هفته خودی نشان دهد. همچنین این تیم بازیکنان اصفهانی زیادی دارد که با غیرت و تعصب می‌جنگند. آن‌ها فعل خواستن را صرف کرده‌اند و نمایش بیش‌ازحد انتظاری نشان می‌دهند.
وی در ارتباط با تیم گیتی پسند افزود: گیتی پسند امسال تغییرات زیادی داشته است و نفرات خوبی را هم جذب کرده است. گیتی پسند هزینه‌های زیادی کرده است و انتظارات از این تیم بیشتر شده است. گیتی پسند همواره در کورس قهرمانی بوده، اما امسال با این روند، بعید می‌دانم که به جایگاه خوبی برسد. با این بازی آخری که از گیتی پسندی‌ها دیدم، فکر می‌کنم این تیم مشکلات زیادی دارد که باید حل شود.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال با اشاره تأثیر بازی کردن بازیکنان تیم ملی زیر بیست سال در لیگ برتر فوتسال، خاطرنشان کرد: این اتفاق ۱۰۰ درصد با موفقیت همراه خواهد شد. هرچقدر به این بازیکنان بازی برسد، به تیم ملی کمک بیشتری خواهد کرد و هرچقدر بیشتر بازی کنند، باتجربه‌تر می‌شوند. اگر این بازیکنان در چرخه فوتسال قرار گیرند در آینده به تیم‌های ملی و فوتسال ایران کمک خواهند کرد.
باغبانباشی در خصوص خداحافظی وحید شمسایی از فوتسال ادامه داد: وحید شمسایی از اسطوره‌های ایران است و به حق خود باید برسد. حداقل ۴ بازی حق وحید شمسایی است که بتواند شرایطی که سال‌ها برای آن زحمت‌کشیده است و جایگاهی که با تلاش خود او به‌دست‌آمده است در ایران حفظ شود.
وی در رابطه با خداحافظی جواد اصغری مقدم نیز افزود: بدون شک اصغری مقدم نیز برای فوتسال ایران زحمت‌کشیده است. هرکسی باید یک سالی از فوتسال خداحافظی کند و به ایشان خدا قوت می‌گویم. برای وی در کار مربیگری آرزوی موفقیت می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

الف دوشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۰۷

اقای احمد باغبانباشی شما خودت بخاطر ترست از نتیجه همیشه سلطان نابود کردن استعدادهای تراز اول شهر بودی…الان مدافع میدوون دادن به جوونا شدی؟؟؟؟شما استعدادایی رو نابود کردی تو این شهر که بازیکن شما بودن و اگر همین میدوون دادن بهشون رو عملی میکردی الان هر کدوم از ستاره های فوتسال کشور میشدند….بازم دم علی اقا افضل گرم که هرچی حرف الان هایپر واس گفتن داره از صدقه سری بازیکناییه که جوون های سابق تیم ایشون بودند…زمین گرده احمد اقا…محو کردی و داری محو میشی