کد خبر : 139682
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 11:52
-

سالن پیروزی شرایط برگزاری مسابقه ندارد!

سالن پیروزی شرایط برگزاری مسابقه ندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: از بازی بعدی مشکلات خبرنگاران در بازی‌های فوتسال و نبود امکانات را بر طرف خواهیم کرد. حمیدرضا دادخواه  اظهار کرد: برگزار کننده این رقابت‌ها هیئت فوتبال و باشگاه است و متولی اصلی این کار هیئت فوتبال است. وی در رابطه با نواقص سالن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: از بازی بعدی مشکلات خبرنگاران در بازی‌های فوتسال و نبود امکانات را بر طرف خواهیم کرد.

حمیدرضا دادخواه  اظهار کرد: برگزار کننده این رقابت‌ها هیئت فوتبال و باشگاه است و متولی اصلی این کار هیئت فوتبال است.

وی در رابطه با نواقص سالن همانند نداشتن جایگاه مصاحبه، اینترنت و لیست بازیکنان برای خبرنگاران، گفت: ساختار سالن به گونه است که این مشکلات را به وجود می‌آورد و سالن شرایط خوبی ندارد؛ در هر جای سالن یک سری لوازم اضافه گذاشته شده که باید همه این‌ها جمع آوری شود.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: دغدغه ما خالی شدن سالن پیروزی از وسایل اضافی است چرا که در گوشه و کنار این سالن وسایلی مانند تاتمی و میز تنیس وجود دارد و این سالن شرایط برگزاری مسابقه را ندارد؛ از بازی آینده گیتی پسند در سالن پیروزی سعی داریم نواقص سالن و مشکلات خبرنگاران را حل خواهیم کرد.

دادخواه در پاسخ به این سوال که چرا برای بازی‌های حساس گیتی پسند یگان ویژه ورزشگاه امنیت سالن را برقرار نمی‌کند تا از بروز حواشی جلوگیری کند،  ادامه داد: مصوبه شورای تامین این بوده است که بازی‌های فوتسال را یگان امداد پوشش بدهد و بازی‌های فوتبال را یگان ویژه و دلیل این کار این است که جمعیت زیادی در مسابقات فوتسال وجود ندارد؛ سعی داریم در دیدارهای حساس لیگ برتر فوتسال صحبت‌هایی را انجام دهیم تا یگان ویژه این بازی‌ها را پوشش دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.