کد خبر : 139696
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 12:22
-

شمس: ناظم الشریعه بازیکنان مستعد لیگ را ببیند/مس کار سختی برای دفاع از قهرمانی دارد/ مس و گیتی پسند نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند

شمس: ناظم الشریعه بازیکنان مستعد لیگ را ببیند/مس کار سختی برای دفاع از قهرمانی دارد/ مس و گیتی پسند نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال گفت: «محمد ناظم الشریعه» سرمربی تیم ملی همه بازیکنان مستعد در لیگ برتر را ببیند و آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کند. «حسین شمس» ‌امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکن مستعدی مانند «سجاد مسیحی» در تیم اهورا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال گفت: «محمد ناظم الشریعه» سرمربی تیم ملی همه بازیکنان مستعد در لیگ برتر را ببیند و آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

«حسین شمس» ‌امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکن مستعدی مانند «سجاد مسیحی» در تیم اهورا بهبهان که پدیده و برترین گلزن لیگ گذشته بود، به تیم ملی دعوت نشده است. حال سووال اینجاست که او  باید چه کاری انجام می داد تا به تیم ملی دعوت شود؟

وی گفت: در تیم های مطرح بازیکن با کمک دیگر هم تیم های شاخص خود آقای گلی مسابقات می شود. ولی مسیحی به رغم اینکه بازیکنان معمولی در کنارش بازی می کنند این موفقیت را کسب کرد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال، اظهار داشت: از «محمدکاظم ناظم الشریعه» می خواهم که فرصتی به این بازیکن بدهد. زیرا دعوت شدن به تیم ملی افتخاری است که حتی اگر پس از اردوها آن بازیکن کنار گذاشته شود،  برای او ایجاد انگیزه می کند تا در آینده بدرخشد و روند رو به رشدی را طی کند.

شمس درباره موضوع تبانی که روزهای گذشته در رده های سنی پایه رخ داد، گفت: آیا فدراسیون فوتبال یا نماینده این نهاد در جریان بوده یا خیر؟ اگر در جریان نبوده که عواقب این اتفاق به همان ۲ تیم باز می گردد. اما اگر نماینده فدراسیون در جریان این تبانی است که باید گفت در فدراسیون اتفاق های ناخوشایندی در حال شکل گیری است.

وی ادامه داد: یک فدراسیون سالم به شدت با موضوع تبانی برخورد می کند. اما اگر برخوردی صورت نگیرد آن وقت باید گفت در فدراسیون افرادی موافق فساد هستند. این را هم در نظر بگیرید اگر تبانی اثبات شود باید گفت که مربی یا سرپرست تیم ها معلوم الحال هستند. از طرفی وقتی افرادی که به نوعی الگوی این نوجوان هستند چنین رفتاری تجویز می کنند، مطمئن باشید آن نوجوان در آینده از هیچ محکمه قضایی نخواهد ترسید و قانون گریز می شود.

این پیشکسوت فوتسال با تاکید بر اینکه به یاد ندارد در این رده سنی چنین اتفاقی رخ داده باشد، ‌افزود: امیدوارم با برخورد فدراسیون این اتفاق دیگر تکرار نشود زیرا جدای از نتیجه ای که رقم می خورد، چنین اتفاق هایی تاثیرات فرهنگی زیادی بر جامعه گذاشته و اثر آن سال ها باقی خواهد ماند.

فیلمی در فضای مجازی از  دیدار دو تیم اقلید شیراز و شازند اراک در مرحله گروهی مسابقات لیگ نوجوانان منتشر شد که بوی تبانی می داد. در این دیدار اگر تیم اقلید با یک گل تیم شازند را شکست می داد، هم تیم اقلید به عنوان تیم دوم گروه بالا می‌رفت و هم تیم شازند با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم هتل الماس مشهد در لیگ ماندنی می‌شد. با شروع بازی بلافاصله تیم اقلید بدون مزاحمت بازیکنان حریف به گل رسید. اما بعد از آن بازیکنان هر دو تیم در زمین خود به صورت ایستاده و بدون دوندگی فقط حفظ توپ می کنند.

وی با اشاره به اینکه هفته های نخست لیگ برتر فوتسال با کیفیت بوده، ‌ افزود: جالب اینکه تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون، به رغم سرمایه گذاری که انجام دادند، هنوز نتوانستند نتایج لازم را بگیرند. اما تیم های سن ایچ ساوه و اهورا بهبهان با وجود همه کمبودها تا پایان هفته پنجم موفق نشان دادند.

شمس اظهار داشت: مس سونگون با وجود اینکه تعداد زیادی بازیکنان با کیفیت دارد در هفته های آینده باید در جام باشگاه های آسیا حاضر شود. البته ۲ شکست این تیم در رقابت های لیگ را باید به حساب اتفاق های فوتسال گذاشت. ولی فکر می کنم این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در آسیا کار سختی پیش رو خواهد داشت و از اکنون مدیران این باشگاه باید تصمیم های درستی بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

همان برخورد ى باهاشون میشه که درتبانى گیتى پسند با تو شد!!!