کد خبر : 139703
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 13:49
-

مس با بازیکنان جوان و امید به مصاف هایپر می رود

مس با بازیکنان جوان و امید به مصاف هایپر می رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون در هفته ششم لیگ برتر فوتسال با بازیکنان جوان و امید خود به میدان می‌رود. تیم فوتسال مس سونگون که قرار است روز ۱۳ مرداد برای حضور در جام باشگاه های آسیا عازم تایلند شود، فردا به تهران سفر می کند تا اردوی آماده سازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون در هفته ششم لیگ برتر فوتسال با بازیکنان جوان و امید خود به میدان می‌رود.

تیم فوتسال مس سونگون که قرار است روز ۱۳ مرداد برای حضور در جام باشگاه های آسیا عازم تایلند شود، فردا به تهران سفر می کند تا اردوی آماده سازی خود را برپا کند.

مس روز پنجشنبه این هفته در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتسال میهمان تیم هایپر شاهین شهر است اما قرار است بازیکنان جوان و امید مس در این مسابقه به میدان بروند. کادر فنی مس قصد دارد به بازیکنان اصلی خود در این مسابقه و پیش از اعزام به جام باشگاه های آسیا استراحت بدهد.

هرچند که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم شب گذشته اعلام کرد متخلفان بازی هفته گذشته مس با شهروند محروم شده اند اما اسمی از متخلفان نیاورده است.

رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۹ از روز شانزدهم تا بیست‌وهفتم مرداد به میزبانی بانکوک تایلند برگزار خواهد شد که تیم مس سونگون ورزقان به عنوان نماینده کشورمان و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در گروه چهارم با تیم‌های ناگویا اوشنز ژاپن، الظفره اسپورت امارات و کاظمه اس‌سی (SC) کویت هم‌گروه است. طبق برنامه مسی‌ها در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها روز هفدهم مرداد ماه مقابل کاظمه اس‌سی (SC) کویت صف‌آرایی می‌کنند و سپس در ادامه دور گروهی در روزهای نوزدهم و بیست‌ویکم مرداد ماه به ترتیب برابر نمایندگان امارات و ژاپن به میدان خواهند رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.