کد خبر : 139753
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 14:52
-

کمیته اخلاق وارد موضوع تهدید ستاره ها می شود؟

کمیته اخلاق وارد موضوع تهدید ستاره ها می شود؟

اگر لیگ برتر فوتسال ایران تاکنون حاشیه هایی مثل توهین های رکیک روی سکوها، کتک کاری تماشاگران و بازیکنان، بیرون کشیدن تیم ها از زمین و پرتاب بطری آب را تجربه کرده بود، امروز این رشته ورزشی به جایی رسیده که تهدید و ارعاب تعدادی اراذل و اوباش (تماشاگرنمای سابق) باعث فراری دادن بازیکنان حریف

اگر لیگ برتر فوتسال ایران تاکنون حاشیه هایی مثل توهین های رکیک روی سکوها، کتک کاری تماشاگران و بازیکنان، بیرون کشیدن تیم ها از زمین و پرتاب بطری آب را تجربه کرده بود، امروز این رشته ورزشی به جایی رسیده که تهدید و ارعاب تعدادی اراذل و اوباش (تماشاگرنمای سابق) باعث فراری دادن بازیکنان حریف می شود.

این بدعتی است که تماشاگران تیم شهروند گذاشته اند؛ تیمی که مدیرعاملش عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال است و یکی از اعضای تصمیم گیر برای اهالی فوتسال.

مسابقه شهروند با مس با این حاشیه ها با نتیجه تساوی به پایان رسید. شهروندی ها در پایان این مسابقه یک عذرخواهی ساده نداشتند و بیانیه ای در محکومیت این حرکت صادر نکردند و حتی مدیرعامل این باشگاه  اعلام کرد که از این موضوع بی اطلاع است!

واقعیت های این اتفاق تلخ در فوتسال ایران کاملا عیان است اما مسئولان دو تیم به جای شفاف سازی و پیگیری این پرونده، سیاست سکوت در پیش گرفته اند تا این ماجرا هم مثل تمام حاشیه های دیگر به فراموشی سپرده شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقاتی که در جریان خود مسابقه شهروند و مس رخ داد سه نفر را از حضور در سالن ها محروم کرد اما آیا کمیته اخلاق هم برنامه ای برای رسیدگی به این پرونده ارعاب و تهدید جانی و امنیتی بازیکن تیم مس دارد؟ آیا قرار است این بدعت در فوتسال ایران ادامه دار باشد؟ آیا مسئولان فدراسیون فوتبال از همین حالا فکری برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات و تاکتیکِ جدید برای فراری دادن ستاره های تیم حریف دارد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.