کد خبر : 139815
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 15:09
-

احسانی : خبیری همچنان سرمربی تیم ما است!

احسانی : خبیری همچنان سرمربی تیم ما است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال شاهین کرمانشاه که امسال برای اولین بار به مسابقات لیگ برتر راه پیدا کرده، هنوز نتوانسته است که خود را با شرایط لیگ وفق بدهد و در انتهای جدول چهاردهم تیمی لیگ برتر حضور دارد. نتایج ضعیف تیم شاهین کرمانشاه باعث شده خبر استعفای محسن خبیری سرمربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال شاهین کرمانشاه که امسال برای اولین بار به مسابقات لیگ برتر راه پیدا کرده، هنوز نتوانسته است که خود را با شرایط لیگ وفق بدهد و در انتهای جدول چهاردهم تیمی لیگ برتر حضور دارد. نتایج ضعیف تیم شاهین کرمانشاه باعث شده خبر استعفای محسن خبیری سرمربی این تیم به بیرون درز کند.

احسان احسانی مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه درباره استعفای خبیری از سرمربیگری این تیم گفت: خبیری به صورت شفایی استعفایی خود را اعلام کرده، اما به صورت کتبی چیزی به دست ما نرسیده است. در جلسه‌ هیئت مدیره که قرار است هفته آینده برگزار کنیم این موضوع را بررسی می‌کنیم.

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در مورد این که در بازی با تیم شهروند ساری خبیری روی نیمکت این تیم می‌نشیند یا خیر بیان داشت: خبیری همچنان سرمربی تیم ما است. تا وقتی که هیئت مدیره تشکیل جلسه ندهد ما با خبیری ادامه خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.