کد خبر : 139784
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 9:09
-

بهادری:تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار می‌گیریم/ بازیکنان و کادر فنی چراغ خاموش جلو رفت اند

بهادری:تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار می‌گیریم/ بازیکنان و کادر فنی چراغ خاموش جلو رفت اند

کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: فرش‌آرا برای قهرمانی بسته نشده، اما تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار می‌گیریم.قدرت بهادری در خصوص پیروزی تیمش مقابل هایپرشهر شاهین‌شهر در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: با تیمی بازی داشتیم که تا به حال در رقابت‌های لیگ شکستی نداشته و هفته قبل هم

کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: فرش‌آرا برای قهرمانی بسته نشده، اما تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار می‌گیریم.
قدرت بهادری در خصوص پیروزی تیمش مقابل هایپرشهر شاهین‌شهر در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: با تیمی بازی داشتیم که تا به حال در رقابت‌های لیگ شکستی نداشته و هفته قبل هم با تیم صدر جدولی گیتی پسند اصفهان بازی کردند و شکست نخوردند. توقع بازی سخت و سنگینی داشتیم. هایپر تیمی است که بعلاوه بر آرایش دفاعی مناسب، فیزیکی بازی می‌کند. خوشبختانه با صبر به گل رسیدیم و نتیجه را عوض کردیم.
وی ادامه داد: موقعیت‌هایی که از دست رفت، عادی بود و طبیعی است که باید ۱۰ حمله کنیم تا یکی گل شود. روی تیم حریف فشار آوردیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به چهار گل برسیم.
کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص ادامه راه و هدف تیمش در لیگ برتر توضیح داد: تیم فرش‌آرا برای قهرمانی بسته نشده و امکانات لازم برای قهرمان شدن را در اختیار ندارد. بازیکنان و کادر فنی چراغ خاموش جلو رفته و کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دههند. سعی می‌کنیم به قهرمانی لیگ برسیم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.