کد خبر : 139805
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 12:12
-

رستمی :مس تیمی پرستاره و شبیه به تیم ملی است / به دنبال هر سه امتیاز خانگی هستیم

رستمی :مس تیمی پرستاره و شبیه به تیم ملی است / به دنبال هر سه امتیاز خانگی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر گفت: بازی برابر مس برای روحیه بازیکنان ما خیلی مؤثر است و قطعاً بازیکنان جویای نام ما تلاش می‌کنند که در ورزشگاه خودمان ۳ امتیاز بازی را کسب کنند. سعید رستمی در خصوص شرایط تیمش و بازی پیش رو با مس سونگون، اظهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر گفت: بازی برابر مس برای روحیه بازیکنان ما خیلی مؤثر است و قطعاً بازیکنان جویای نام ما تلاش می‌کنند که در ورزشگاه خودمان ۳ امتیاز بازی را کسب کنند.

سعید رستمی در خصوص شرایط تیمش و بازی پیش رو با مس سونگون، اظهار کرد: پس از بازی هفته گذشته با فرش آرا و فشار روانی این بازی برای بازیکنان، مقداری از لحاظ روحی- روانی در شرایط خوبی نبودیم. روزهای گذشته با صحبت‌هایی که در تمرینات شرایط بازیکنان بهتر شد و امیدوارم تا بازی با مس به شرایط ایده ال روانی خود برسند.

وی در ارتباط با دیدار تیمش برابر مس سونگون، ادامه داد: دوست داریم همه امتیازات را در شهر خود بگیریم. شکست هفته گذشته نیز تلنگری به عملکرد فنی ما بود و ما نیاز داریم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

رستمی در رابطه با تیم مس افزود: آن‌ها قهرمان آسیا هستند و امسال نیز در جام باشگاه‌های جهان حضور خواهند داشت. تیمی پرستاره و شبیه به تیم ملی فوتسال ایران است و بازی برابر این تیم برای روحیه بازیکنان ما خیلی مؤثر است. قطعاً بازیکنان جویای نام ما تمام تلاش خود را می‌کنند که از این تیم در ورزشگاه خودمان امتیاز بگیرند. همچنین برای تیم مس در مسابقات آسیایی و جهانی آرزوی موفقیت داریم.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر در خصوص هواداران تیم خود ادامه داد: با توجه به این‌که بازی، روز آخر هفته برگزار می‌شود، قطعاً هواداران نسبت به دو بازی قبل استقبال بهتری می‌کنند و همین‌جا از هواداران شاهین‌شهر و فوتسال دوستان استان اصفهان برای این بازی دعوت می‌کنم. 

رستمی افزود: امیدوارم همه یک بازی خوب و جوانمردانه از هر دو تیم تماشا کنند. قطعاً بازی جذابی خواهد شد و خیلی دوست دارم تیم مس با تمام نفرات خود بیاید.

سرمربی هایپر در رابطه با مصدومان خود برای این بازی، خاطرنشان کرد: هنگام گرم کردن در بازی با فرش آرا یکی از بازیکنان خود را از دست دادیم و دو مصدوم برای این بازی داریم که تلاش خود را می‌کنیم به این بازی برسند، اما کامبیز گمرکی قطعاً مصدوم است و احتمال زیاد به این بازی نخواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مرتضی سه شنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

شما یه عکس با شورت ورزشی نشون بده مربی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ناشناس سه شنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

جوانان مس سونگون میان شاهین شهر خخخخخخخخخخخخ