کد خبر : 139772
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 8:55
-

شریف: پرداخت پول رضایتنامه برای بازیکنان سخت است

شریف: پرداخت پول رضایتنامه برای بازیکنان سخت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال نامی نو اصفهان، اظهار داشت: سال گذشته به تیم نامی نو اصفهان پیوستم، اما در کنار بازی برای این تیم، به شهناز یاری (سرمربی نامی نو)  هم کمک می کردم. او در ادامه افزود: در شروع وقتی لیگ بانوان آغاز شد من در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال نامی نو اصفهان، اظهار داشت: سال گذشته به تیم نامی نو اصفهان پیوستم، اما در کنار بازی برای این تیم، به شهناز یاری (سرمربی نامی نو)  هم کمک می کردم.

او در ادامه افزود: در شروع وقتی لیگ بانوان آغاز شد من در تیم سپیدرود تهران بازی می‌کردیم، اما به دلیل یکسری از مشکلات ۱۲ نفر از اعضای تیمی که قرار بود برای تیم سپیدرود تهران بازی کنند به همراه کادر فنی راهی اصفهان شدند و علی طاهری مدیر عامل باشگاه نامی نو حمایت ما را برای باقی ماندن در لیگ برتر به عهده گرفت و امتیاز آن تیم تهرانی را خرید. اوایل شرایطمان سخت بود و وضعیت هتل‌هایی که برای اقامت ما در نظر می‌گرفتند اصلا خوب نبود.

وی تصریح کرد: رفته رفته شرایط ما بهتر شد اما پرداخت‌ها مناسب نبود. من همیشه به بازیکنان هم می‌گفتم که وقتی ۲ نفر مهمان به خانه شما می‌آید شرایط شما برای پذیرایی از آن‌ها راحت‌تر است، اما وقتی ۱۴ نفر مهمان دارید مسلما پذیرایی این تعداد نفر سخت می‌شود. قرار  بود که ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان در همان ابتدا پرداخت شود که این اتفاق رخ نداد.

در بخش بانوان ۱۰ درصد قرارداد ناچیزی است

شریف افزود: در بخش بانوان پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد یک بازیکن مبلغ ناچیزی است و چنین پرداخت‌هایی باعث می‌شود که ما نتوانستیم پولی را پس انداز کنیم. در پایان فصل هم ۳۵ درصد از قرارداد ما باقی ماند که ۱۵ درصد از آن را پرداخت کردند و هفته گذشته، پس از پنج ماه از پایان لیگ ۲۰ درصد باقی مانده هم پرداخت شد و تنها پاداش قهرمانی ما باقی مانده است.

تمامی بازیکنان با نامی نو قرارداد ۲ ساله امضا کرده اند

بازیکن فصل گذشته نامی نو در ادامه گفت: وقتی به تیم نامی نو اصفهان پیوستیم با ما قرارداد ۲ ساله امضا و اعلام کردند اگر بخواهیم از تیم جدا شویم در پایان فصل رضایتنامه می‌دهند، اما در پایان لیگ گفتند که اگر رضایتنامه می‌خواهیم باید از مبلغ پاداشمان که ۳۰ درصد از قرارداد ما را شامل می شد بگذریم. این مسئله برای من و سایر ازیکنان سخت است، چون درآمد من در مجموع ۱۱ میلیون بود و این پاداش هم مجموع پاداش‌هایی بود که باید برای هر پیروزی و بردی که با سختی برای ما بدست آمده بود و همچنین قهرمانی آخر فصل ما پرداخت می‌شد، چون در سال گذشته باشگاه به ما بعد از هر پیروزی پاداش جداگانه‌ای برای آن بازی نداد.

او در پایان افزود: من به طاهری مدیر عامل باشگاه هم حق می‌دهم، چون مدیریت این تعداد بازیکن غیر بومی آن هم در سال اول تیم داری کار سختی است و همیشه در بخش بانوان مشکلاتی وجود داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.