کد خبر : 139771
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 8:52
-

صدقیانی : از پاداشم گذشتم تا رضایت نامه بگیرم/روزهای خوبی را در نامی نو سپری نکردم

صدقیانی : از پاداشم گذشتم تا رضایت نامه بگیرم/روزهای خوبی را در نامی نو سپری نکردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن فصل پیشین تیم فوتسال نامی نو اصفهان گفت: شرایط خوبی در تیم فوتسال نامی نو نداشتیم، امیدوارم در تیم سایپا موفق باشم. آرزو صدقیانی زاده بازیکن فصل پیشین تیم فوتسال نامی نو اصفهان اظهار داشت: سال گذشته با تیم نامی نو قرارداد ۲ ساله امضا کرده بودم و امسال وقتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن فصل پیشین تیم فوتسال نامی نو اصفهان گفت: شرایط خوبی در تیم فوتسال نامی نو نداشتیم، امیدوارم در تیم سایپا موفق باشم.

آرزو صدقیانی زاده بازیکن فصل پیشین تیم فوتسال نامی نو اصفهان اظهار داشت: سال گذشته با تیم نامی نو قرارداد ۲ ساله امضا کرده بودم و امسال وقتی با مسئولان این باشگاه در خصوص گرفتن رضایتنامه صحبت کردم تا از این تیم جدا شوم آن‌ها اعلام کردند: باید ۳۰ درصد از مبلغ قراردادی را که سال گذشته با این تیم بسته بودم به آن‌ها بدهم تا به من رضایت نامه داده شود، من به مسئولان باشگاه گفتم که من نمی‌توانم چنین پولی را به آن‌ها پرداخت کنم بنابراین قرار شد به جای پرداخت این مقدار پول، از ۳۰ درصد پاداش قهرمانی لیگ که در سال گذشته باشگاه برای ما در نظر گرفته بود بگذرم در نتیجه باشگاه هم رضایت داد.

او تصریح کرد: اکنون با تیم سایپا تمرینات منظمی را برگزار می کنیم  و امکانات خوبی هم در اختیار تیم بانوان است، انشاالله تا پایان فصل شرایط به همین گونه پیش برود. متاسفانه وقتی به دنبال گرفتن رضایت نامه از تیم نامی نو بودم هیچ جا پاسخگوی ما نبود به طوری که نمی‌دانستم برای پیگیری کارم باید به چه کسی نامه بزنم و موضوع را از طریق چه کسی پیگیری کنم؟ کاش به این مسائل رسیدگی شود، متاسفانه ما نمی‌دانیم برای برطرف شدن و پیگیری کارهایمان به کجا مراجعه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.