کد خبر : 139869
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 18:26
-

پرهیزگار:نباید شاندیزی را به راحتی از دست بدهیم/حیدریان می تواند یکی از گزینه های تیم زیر۲۰ سال باشد/بازی با پرتغال قطعی نیست

پرهیزگار:نباید شاندیزی را به راحتی از دست بدهیم/حیدریان می تواند یکی از گزینه های تیم زیر۲۰ سال باشد/بازی با پرتغال قطعی نیست
رئیس کمیته فوتسال در مورد وضعیت تیمهای ملی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مشروح گفتگوی پرهیزکار که شامل وضعیت تیم فوتسال زیر ۲۰ سال و انتخاب سرمربی این تیم هم می‌شود، در ادامه می آید:

بعد از ناکامی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال در مسابقات آسیایی برابر ژاپن و عنوان سومی در این رقابت ها، چه تصمیمی برای این تیم گرفته شد؟

– داوود پرهیزکار: دلایل نتایج تیم ایران بعد از مسابقات در کمیته فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. آقای شاندیزی سرمربی تیم توضیحاتی را ارائه کرد. ایراداتی وجود داشت که دو طرف پذیرفتند. یکسری از اتفاقات هم در بازی رخ داده بود مثل بحث داوری. روی آقای شاندیزی برای مربیگری سرمایه گذاری شده است و نباید این مربی را به راحتی از دست بدهیم.

* گفته می شود محمدرضا حیدریان مجددا گزینه هدایت تیم زیر ۲۰ سال است. این موضوع صحت دارد؟

– همه قبول داریم که حیدریان از بزرگان فوتسال است و می تواند یکی از گزینه های این تیم باشد؛ همانطور که قبلا هم به عنوان سرمربی انتخاب شده بود ولی یکسری اتفاقات دیگری افتاد.

* کمیته فوتسال چه زمانی سرمربی بعدی جوانان را معرفی می کند؟

– فکر می کنم هفته بعد یا دو هفته دیگر این اتفاق رخ بدهد.

* یکی از اقدامات خوب کمیته فوتسال این بود که بعد از بازی های آسیایی، بحث استعدادیابی در فوتسال را زمین نگذاشت. این برنامه تا کجا پیش رفته است؟

– احساسمان این بود که بعد از بازی های زیر ۲۰ سال آسیا، فرصت را از دست ندهیم و برای این رده سنی استعدادیابی را شروع کردیم. آقای صانعی مسئول استعدادیابی همچنان مشغول کار است تا به یک تعداد مشخص بازیکن برسیم. به این ترتیب مربی بعدی تیم جوانان دیگر وقتش را بابت استعدادیابی هدر نخواهد داد و تعداد مشخصی از بازیکنان را در اختیار دارد.

* قرعه کشی مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا هم برگزار شد و ایران از همین حالا صعودش را به مرحله نهایی قطعی کرده است. ارزیابی شما از این قرعه کشی عجیب AFC چیست؟

– به هر حال سایر قرعه کشی ها هم همینطور بوده است. در منطقه آسیایی مرکزی و جنوبی هفت تیم حضور دارند که قاعدتا یک گروه، سه تیمه خواهد بود. از شانس ما تیم میزبان مرحله نهایی (ترکمنستان) هم در گروه ایران حضور دارد. به هر حال کادر فنی تیم ملی می تواند به این مسابقات به چشم بازی های تدارکاتی نگاه کند. ایران در فوتسال آسیا حرف اول را می زند و در دنیا هم عنوان سوم را به دست آورده ولی نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. اینطور نیست که چون صعودمان قطعی شده، دست و پا شکسته در مرحله مقدماتی شرکت کنیم.

* آیا بازی با پرتغال قبل از جام ملت های آسیا قطعی شد؟

– خیر اما فروردین ماه سال آینده با آرژانتین بازی می کنیم.

* تیم ملی پیش از حضور در جام ملت های آسیا چه بازی های تدارکاتی را پشت سر می گذارد؟

– یک تورنمنتی را در آذرماه با حضور اسلواکی، صربستان و بلاروس هماهنگ کرده ایم. این تورنمنت در فیفادی خواهد بود. برای فیفادی بهمن ماه و قبل از اعزام تیم هم سه تیم اروپایی مدنظر داریم که هنوز برنامه آن بازی نهایی نشده است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶

شاندیزی شاندیزی شاندیزی
مگه شاندیزی چه کار شاقی انجام داده
اسطوره حیدریان رو بیارید
شاندیزی وصادقی سزای حق ونان کردنشون رو دیدن
ولشون کنید دیگه بابا اه ه ه ه

ناشناس پنجشنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۵۸

با رایطه یارو رو گذاشتین سرمربی و قهرمانی رو تو کشور خودمون دو دستی تقدیم کردیم حالا اومدی میگی نباید براحتی از دستش بدیم…. خداوکیلی برا یه بار هم شده فقط بفکر فوتسال و ابروی کشور باشین نه رابطه بازی میشه یه رزومه از جاهایی که این اقا و بقیه کادرش مربی گری کردن برای اطلاع ما که خبر نداریم بدین …..