کد خبر : 140074
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 18:03
-

عکسی که آتش زیر خاکستر شد/ ترابیان، محروم یا محبوب!

عکسی که آتش زیر خاکستر شد/ ترابیان، محروم یا محبوب!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آخرین تمرین تیم فوتسال مس سونگونبرای شرکت در رقابت های جام باشگاه های آسیا روز گذشته در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار شد . بر همین اساس  در حاشیه تمرین تیم مس سونگون، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبالبه همراه محمد رضا ساکت، داوود پرهیزکار و سعید قاسمی در سالن فوتسال مرکز ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آخرین تمرین تیم فوتسال مس سونگونبرای شرکت در رقابت های جام باشگاه های آسیا روز گذشته در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار شد .

بر همین اساس  در حاشیه تمرین تیم مس سونگون، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبالبه همراه محمد رضا ساکت، داوود پرهیزکار و سعید قاسمی در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال حضور پیدا کردند. اما آن چیزی که شائبه های زیادی را به وجود آورد عکسی بود که نشان می داد عباس ترابیان در کنار هیئت همراه فدراسیون فوتبال در این تمرین حضور پیدا کرده است. 

با توجه به رای کمیته اخلاق مبنی بر این که عباس ترابیان و علی کفاشیان از فعالیت های فوتبالی محروم شده اند، حضور ترابیان این شایعه را به وجود آورد که آیا رای کمیته استیناف صادر شده است؟ آیا ترابیان و کفاشیان بخشیده شده اند؟ یا داستان به گونه ای دیگر است.

در همین رابطه عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: من، بر اساس علاقه شخصی خودم به تمرین مس سونگون رفتم و هیچ دعوتی از سوی فدراسیون فوتبال از من نشده بود. بنده فقط به صورت سر زده به تمرین تیم مس سونگون رفتم. من در حاشیه تمرین این تیم در آن جا شاهد بودم که شخص رئیس فدراسیون فوتبال به همراه هیئت همراه آمدند.  این که می گویند بنده به همراه تاج در این جلسه حضور پیدا کردم، شایعه ها و گمانه زنی هایی است که از سوی برخی رسانه ها منتشر می شود و از پایه دروغ است.

رئیس سابق کمیته فوتسال درباره این که امروز خبری آمده بود که شما در جلسه مهدی تاج با وزیر ورزش حضور داشتید و این که آیا این خبر صحت دارد، بیان داشت: خیر بنده به شدت این خبر را تکذیب می کنم. این شایعه هایی است که از سوی برخی رسانه های معاند بنده صادر می شود. برخی از رسانه ها از روی بدجنسی مطلب می نویسند و برخی از رسانه ها هم از روی خوش قلبی می نویسند و من امیدوارم که دوستان این شایعه ها را تمام کنند.

ترابیان درباره  این که شما روز گذشته با لباس تمرین در این جلسه حضور پیدا کردید و شایعه هایی را به وجود آورد که جزء کادر فنی مس سونگون هستید گفت: خیر همان طور که گفتم بنده فقط برای نظاره کردن آخرین تمرین این تیم قبل از مسابقات جام باشگاه های آسیا رفتم و همان طور که می دانید من سال گذشته هم  به همراه تیم مس سونگون در جام باشگاه های آسیا به اندونزی رفتم و در آن جا کمک و مشورت هایی را به این تیم کردم.

ترابیان در پایان صحبت هایش درباره مس سونگون گفت: امیدورام که این تیم دوباره به مانند سال گذشته بتواند قهرمانی خود را تکرار کند و با صحبت هایی که روز گذشته رئیس فدراسیون فوتبال با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم مس سونگون داشت آن ها را با روحیه مضاعف راهی مسابقات جام باشگاه های آسیا کرد.

منبع”yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.