کد خبر : 140196
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 12:23
-

احسانی :بازیکنان شاهین در مقابل تیم های بزرگ عملکرد بهتری دارند/ باهمین کادر فنی کارها را پیش می بریم

احسانی :بازیکنان شاهین در مقابل تیم های بزرگ عملکرد بهتری دارند/ باهمین کادر فنی کارها را پیش می بریم

دیدار بین دو تیم شاهین کرمانشاه و گیتی پسند اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال، عصر فردا(۱۷ مرداد) در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد.  سیداحسان احسانی سرپرست تیم شاهین بابیان اینکه تیمش در این دیدار برابر حریفی قدرتمند قرار خواهد گرفت، گفت: در دیدار فردا به مصافی تیمی خواهیم رفت که چند قهرمانی

دیدار بین دو تیم شاهین کرمانشاه و گیتی پسند اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال، عصر فردا(۱۷ مرداد) در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد. 

سیداحسان احسانی سرپرست تیم شاهین بابیان اینکه تیمش در این دیدار برابر حریفی قدرتمند قرار خواهد گرفت، گفت: در دیدار فردا به مصافی تیمی خواهیم رفت که چند قهرمانی در لیگ برتر ایران و قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد. 

وی تاکید کرد: هرچند تیم حریف بسیار فنی، تکنیکی و مطرح است، اما بازیکنان شاهین به تجربه نشان داده اند که در مقابل تیم های بزرگ عملکرد بهتری دارند و حتی به امید پیروزی به اصفهان می رویم. 

سرپرست تیم شاهین بابیان اینکه تیم شاهین در این دیدار هم بدون حضور سرمربی به میدان خواهد رفت، اعلام کرد: باهمین کادر فنی فعلی  کارها را پیش می بریم و تمرینات را منسجم برگزار خواهیم کرد تا زمانی که سرمربی جدید را معرفی کنیم. 

وی در پاسخ به چرایی تغییر زمان دیدار بین دو تیم شاهین و گیتی پسند، عنوان کرد: ابتدا قرار بود این دیدار ساعت ۱۸ روز جمعه (۱۸ مرداد) برگزار شود، اما به دلیل هماهنگی های انجام گرفته برای پخش زنده دیدار از شبکه ورزش زمان آن را یک روز جلوتر انداختند و این دیدار راس ساعت ۱۸:۳۰ فردا(پنجشنبه) در سالن پیروزی اصفهان برگزار می شود. 

تیم شاهین درحال حاضر با سه امتیاز از شش بازی در رده چهاردهم و تیم گیتی پسند اصفهان نیز با همین تعداد بازی و یازده امتیاز در رده دوم  جدول قرار دارد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.