کد خبر : 140180
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 9:34
دسته‌بندی نشده
-

مدیرعامل شرکت غذایی بهداشتی ارژن

بقای تیم به اندازه بقاء کارخانه از اهمیت برخوردار است

بقای تیم به اندازه بقاء کارخانه از  اهمیت برخوردار است
مدیرعامل شرکت غذایی بهداشتی ارژن هم با بیان اینکه وضعیت اقتصاد به گونه‌ای است که برای بقاء در چرخه صنعت باید سرمایه در گردش را به صورت مداوم به ۴ برابر افزایش داد، گفت: چرخ کارخانه ارژن نیز مانند بسیاری دیگر از صنایع و مجتمع های اقتصادی به سختی می چرخد .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  مدیرعامل شرکت غذایی بهداشتی ارژن هم با بیان اینکه وضعیت اقتصاد به گونه‌ای است که برای بقاء در چرخه صنعت باید سرمایه در گردش را به صورت مداوم به ۴ برابر افزایش داد، گفت: چرخ کارخانه ارژن نیز مانند بسیاری دیگر از صنایع و مجتمع های اقتصادی به سختی می چرخد . 

سعید کریمی افزود:دراین وانفسای اقتصادی مدیرکل ورزش و جوانان همواره در کنار باشگاه ارژن و حامی همیشگی این تیم بوده است . 

وی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی کارخانه ارژن، بقای تیم فوتسال به اندازه بقاء کارخانه از  اهمیت برخوردار است گفت: با درک صحیح از محدودیت‌های قانونی اداره کل برای ارائه کمک‌های مالی به باشگاه، معتقدیم که در چنین شرایطی درخواست کمک مالی  کردن چیزی شبیه به زیاده خواهی است . 

کریمی ایجاد جامعه ای شاد و پرنشاط و توسعه ورزش را یک نیاز جدی در جامعه دانست وگفت:چنین اتفاقی نیازمند به تغییر نگاه ها در سطح استان است . 

این فعال صنعتی گفت: برای ماندن در سطح اول فوتسال کشور نیازمند به ایجاد وحدت وعزم عمومی بین دستگاه‌های مختلف در سطح استان هستیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.