کد خبر : 140206
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 13:16
-

تقی‌پور: در سخت‌ترین گروه مسابقات قرار گرفتیم/با تمام توان از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهیم کرد

تقی‌پور: در سخت‌ترین گروه مسابقات قرار گرفتیم/با تمام توان از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در کنفرانس خبری پیش از آغاز مسابقات اظهار داشت: مس سونگون یکی از باشگاه های پرافتخار در رشته فوتسال در ایران است که قهرمان دو فصل لیگ برتر ایران و قهرمان دوره قبل جام باشگاه‌های آسیا نیز می‌باشد. وی گفت: ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در کنفرانس خبری پیش از آغاز مسابقات اظهار داشت: مس سونگون یکی از باشگاه های پرافتخار در رشته فوتسال در ایران است که قهرمان دو فصل لیگ برتر ایران و قهرمان دوره قبل جام باشگاه‌های آسیا نیز می‌باشد.

وی گفت: ما یکی از بهترین فصل‌های نقل انتقالات را امسال انجام دادیم و تیمی که هم اکنون در این تورنمنت حضور دارد در واقع به نوعی تیم ملی کشور عزیزم ایران است.

تقی پور افزود: تیم ما پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران در فصل قبل بعد از ۲ ماه تعطیلی، کار خود را شروع کرد. ما ۲ اردوی پر فشار برای بدنسازی در ارتفاع بالا و همچنین در کنار دریا برگزار کردیم که آمادگی جسمانی بازیکنان ما در مطلوب‌ترین حالت لازم قرار دارد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون افزود: همزمان با مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا، اولین بازی‌های تدارکاتی خود را با تیم های ملی اندونزی و ویتنام انجام دادیم. پس از آمادگی صد در صدی تیم از حدود ۵۰ روز پیش وارد رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران شدیم. البته نگاه ما به این دیدار‌های ۶ هفته ابتدایی لیگ، بیشتر به عنوان بازی تدارکاتی برای این رقابت‌ها بود.

وی تصریح کرد: ما فارغ از نتیجه این بازی‌ها توانستیم به حداکثر آمادگی لازم برای این تورنمنت مهم برسیم. البته باید به این نکته بد هم اشاره کنم که در این میان ۲ بازیکن ملی‌پوش خود را به دلیل مصدومیت نتوانستیم به این بازی‌ها بیاوریم که مسلم اولاد قباد و دیگری توحید لطفی که سال قبل هم عنوان ارزشمندترین بازیکن جوان فوتسال آسیا را از آن خود کرد، بودند. بازیکنان ما به جای آن دوستان جا مانده از این مسابقات هم تلاش خواهند کرد تا با حداکثر انرژی خودشان از عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا دفاع کنند.

وی در ادامه گفت: می توان گفت سخت‌ترین گروه مسابقات گروه D است واین موضوع نوید زیباترین مسابقات این تورنمنت را در این گروه می‌دهد. برای ما بازی با تیم‌های ژاپن، کویت و امارات در آغاز این مسابقات خوشایند است.

اسماعیل تقی‌پور گفت: ما به همه تیم‌های حاضر در این تورنمنت به عنوان یک مدعی قهرمانی نگاه می‌کنیم و ضمن احترام به آنها با تمام توان خود برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به میدان مسابقه خواهیم آمد و امیدوارم تمامی بینندگان از این مسابقات چه از نظر فنی و چه از نظر بازی دوستانه لذت ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.