کد خبر : 140229
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 15:05
-

حسن زاده هت تریک کرد/ گلزنی توکلی، فرهمند، صفری و طاهری

حسن زاده هت تریک کرد/ گلزنی توکلی، فرهمند، صفری و طاهری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های فوتسال الریان قطر و نفت الوسط عراق برگزار کننده نخستین دیدار فوتسال جام باشگاه های آسیا به میزبانی تایلند بودند که این بازی در نهایت با نتیجه ۹ بر ۴ به سود نماینده عراق خاتمه یافت. در تیم نفت فرهاد توکلی و در تیم الریان محمد طاهری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های فوتسال الریان قطر و نفت الوسط عراق برگزار کننده نخستین دیدار فوتسال جام باشگاه های آسیا به میزبانی تایلند بودند که این بازی در نهایت با نتیجه ۹ بر ۴ به سود نماینده عراق خاتمه یافت.

در تیم نفت فرهاد توکلی و در تیم الریان محمد طاهری و محمد صفری بازیکنان ایرانی حضور داشتند.

توکلی در این بازی یک گل برای نفت به ثمر رساند و حاصل تلاش طاهری برای تیم الریان، دو گل بود.

در ادامه مسابقات روز نخست فوتسال جام باشگاه‌های آسیا تیم شنژن چین با علی اصغر حسن زاده با تیم ارم قرقیزستان با حضور محسن فرهمند و فرید سهیلی دیدار کرد. این مسابقه در نهایت با برتری پرگل ۸ بر ۳ به سود نماینده چین به پایان رسید.

در این مسابقه علی اصغر حسن زاده ِسه بار برای تیم شنژن که توسط مربی برزیلی سابق تیم ملی هدایت می شود ، گلزنی کرد و به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.

محسن فرهمند بازیکن سابق میثاق تهران ، هم یکی از سه گل تیم ارم را در این بازی به ثمر رساند.

فرید سهیلی دروازه بان ایرانی تیم ارم هم در این مسابقه درون دروازه قرار داشت و روی گل دومی که حسن زاده به ثمر رساند، اشتباه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.