کد خبر : 140179
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 9:34
-

رعدی:سرمربی چه کاری می‌کند که مربی و مدیر فنی نمی‌تواند آن را انجام دهد/هر کسی را انتخاب کنیم همه مخالفت می‌کنند

رعدی:سرمربی چه کاری می‌کند که مربی و مدیر فنی نمی‌تواند آن را انجام دهد/هر کسی را انتخاب کنیم همه مخالفت می‌کنند

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  مدیر فنی تیم فوتسال زنان با تاکید بر اینکه این تیم نیازی به سرمربی ندارد گفت: سرمربی چه کاری می‌کند که مربی و مدیر فنی نمی‌تواند آن را انجام دهد. «علی رعدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: در جلسه هفته گذشته بحث انتخاب

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  مدیر فنی تیم فوتسال زنان با تاکید بر اینکه این تیم نیازی به سرمربی ندارد گفت: سرمربی چه کاری می‌کند که مربی و مدیر فنی نمی‌تواند آن را انجام دهد.

«علی رعدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: در جلسه هفته گذشته بحث انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتسال زنان بررسی شد. سه گزینه را برای این امر در نظر گرفتیم که یکی از آنها برای سرمربیگری قطعی شده بود اما وی نپذیرفت و حتی در جلسات هم حضور نیافت.

وی افزود: بنابراین ۲ گزینه برای سرمربیگری باقی مانده است. قرار شد که در مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان به مدت سه هفته عملکرد و رفتارهای مربیان تیم‌ها را از نزدیک بررسی کنیم و بهترین سرمربی را از دل مسابقات لیگ بیرون بکشیم.

مدیر فنی تیم فوتسال زنان تاکید کرد: ما تمامی فاکتورها را در نظر می‌گیریم  و سوابق آنها را ارزیابی می‌کنیم. منتهی اصرار بر این نیست که سرمربی برای تیم ملی فوتسال زنان مشخص شود و تنها به دلیل وجود برخی از حساسیت‌ها در کشور این امر را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: انتقادهای منفی همواره در ورزش بی‌شمار است و همه می‌خواهند تا تکلیف سرمربی مشخص شود. در واقع هر کسی را انتخاب کنیم همه مخالفت می‌کنند. از نظر من وقتی تیم به خوبی در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد، مهم نیست که سرمربی بالا سر ملی پوشان باشد.

رعدی یادآور شد: من به عنوان مدیر فنی همواره در کنار ملی پوشان هستم و آنها را راهنمایی می‌کنم البته به تفکرات اینکه  دیگران نگران این هستند که تیم سرمربی ندارد، احترام می‌گذارم. سرمربی چه کاری می‌کند که مربی و مدیرفنی نمی‌توانند آن را انجام دهند. کل کادر فنی تمام هم و غم خود را در جهت پیشبرد اهداف تیم قرار داده است. این ضرب الاجل سه هفته‌ای برای انتخاب سرمربی نیز تنها به دلیل احترام به نظرات و نگرانی‌های دوستان است.

وی درخصوص به تعویق افتادن پاداش فوتسالیست ها، گفت: این موضوع ارتباطی به من ندارد و مربوط به گذشته است. «محمدحسین انصاری فرد» به عنوان رییس سازمان لیگ فوتسال پیگیر پاداش ملی پوشان و به دنبال یک حامی مالی قوی برای برطرف کردن این مشکلات است.

مدیرفنی تیم فوتسال زنان خاطرنشان کرد: گرچه نباید موضوع بلوکه شدن پول های ایران در ای اف سی و فیفا را نادیده گرفت.  اگر فوتسال زنان پیشرفت کند می‌تواند جایگاه ویژه‌ای درعرصه های برون مرزی بدست آورد و مشکلات مالی آن هم برطرف خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.