کد خبر : 140831
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 15:33
-

سیطره مربی سرشناس بر تیم های پایه

سیطره مربی سرشناس بر تیم های پایه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از برگزاری لیگ برتر نوجوانان که همراه با حواشی زیادی و ماجرای تبانی بین دو تیم بودیم اکنون شاهد حضور تیمی در لیگ یک جوانان کشور به سرمربیگری برادر یکی از مربیان سرشناس هستیم. اما چند نکته در خصوص تیم های پایه وجود دارد که به آن میپردازیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از برگزاری لیگ برتر نوجوانان که همراه با حواشی زیادی و ماجرای تبانی بین دو تیم بودیم اکنون شاهد حضور تیمی در لیگ یک جوانان کشور به سرمربیگری برادر یکی از مربیان سرشناس هستیم.
اما چند نکته در خصوص تیم های پایه وجود دارد که به آن میپردازیم.
پس از بازی پایانی و خبر ساز لیگ برتر نوجوانان کشور که یک سوی آن تیم شیرازی حضور داشت و شائبه تبانی مطرح بود چرا هرگز کمیته انضباطی فدراسیون هیچ رایی برای این بازی صادر نکرد؟ ایا قدرت اطرافیان این تیم در فدراسیون باعث بسته شدن این پرونده به نفع شیرازی ها شد؟
بعد از پایان این مسابقات انتظار می رفت مربی مطرح به سمت اصلی خود مشغول شود اما با شروع لیگ برتر جوانان تیمی تحت حمایت و مدیریت او پا به این مسابقات گذاشت و جالب است که بدانید پسر آقای سرمربی هم در این تیم بازی می کند.
طبق شنیده ها از مسابقات لیگ دسته اول جوانان فوتسال که به میزبانی شهر تبریز برگزار شد تمام عوامل بازی از ناظر فدراسیون تا برخی از داوران تحت تاثیر حضور این تیم و اسم آقای مربی تصمیمات اشتباه و غیر حرفه ای را مرتکب شدند که موجب اعتراض دیگر تیم های شرکت کننده در این مسابقات شد.
اما در نهایت این تیم که از حمایت همه جانبه عوامل برگزاری برخوردار بود موفق به صعود به مرحله ی دوم نشد و از گردونه رقابتها کنار رفت اما حالا شایعاتی تازه ای در مورد سرنوشت این تیم شنیده می شود که منتظریم با گذشت زمان این ادعاها ثابت شود.شایعاتی در مورد حضور این تیم در مرحله ی بعدی علیرغم حذف از مسابقات که امیدواریم درست نباشد!
حال باید دید مسئولین فدراسیون چه تصمیمی در خصوص تیمداری های متعدد مربی مطرح خواهند گرفت، امری که موجب نارضایتی خیل عظیمی از اهالی فوتسال شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.