کد خبر : 141513
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 10:38
-

صدقیانی‌زاده:تیم‌ملی به حال خود رها شده است/ اردلان انرژی و انگیزه زیادی برای موفقیت دارد

صدقیانی‌زاده:تیم‌ملی به حال خود رها شده  است/ اردلان انرژی و انگیزه زیادی برای موفقیت دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم فوتسال سایپا گفت: بدون شک هدف ما هم قهرمانی است ولی سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم. آرزو صدقیانی‌زاده، با اشاره به رشد تیم‌های حاضر در لیگ امسال ادامه داد: سال گذشته لیگ خوبی داشتیم و تیم‌ها تقریبا از ثبات خوبی برخوردار بودند. امسال هم احساس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم فوتسال سایپا گفت: بدون شک هدف ما هم قهرمانی است ولی سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم.

آرزو صدقیانی‌زاده، با اشاره به رشد تیم‌های حاضر در لیگ امسال ادامه داد: سال گذشته لیگ خوبی داشتیم و تیم‌ها تقریبا از ثبات خوبی برخوردار بودند. امسال هم احساس میکنم لیگ پویاتری را شاهد خواهیم بود چون بازیکن‌های مطرح  و ملی‌پوش‌مان در تمام تیم‌ها پخش شدند و این موضوع از نظر فنی روی کیفیت بازی‌ها تاثیر خوبی می‌گذارد. در کنار این خوشحالم که از باشگاه‌ها بزرگ ما بالاخره بعد از تقریبا پنج سال باز هم سایپا در این حوزه تیم‌داری کرد. امیدوارم در سال‌های آینده شاهد حضور پررنگ‌تر سایر باشگاه‌ها نیز باشیم.

ملی‌پوش  فوتسال بانوان درباره انتخاب نیلوفر اردلان به عنوان سرمربی تیم سایپا اظهار کرد: اردلان سال اولی است که در فوتسال مربی‌گری می‌کند شاید در این حوزه کم تجربه باشد ولی با توجه به کارنامه درخشانی که در تیم‌های فوتبال دارد امید می‌رود در این بخش هم عملکرد رضایت بخشی داشته باشد. در این مدت که ما در کنار هم تمرین کردیم انرژی و انگیزه زیادی از او دیدیم امیدوارم بتوانیم در کنار هم اتفاقات خوبی را در فصل جدید لیگ برتر رقم بزنیم.

صدقیانی‌زاده با اشاره به بازی با نامی‌نو در هفته دوم رقابت‌های لیگ اضافه کرد: در دومین بازی خود هفته آینده خارج از خانه به مصاف قهرمان فصل قبل خواهیم رفت. بازی آسانی برای ما نخواهد بود چراکه این تیم مهره‌های خوبی در اختیار دارد.

او در مورد شانس قهرمانی سایپا گفت: هنوز خیلی زود است که بخواهیم در این خصوص حرفی بزنیم اما قطعا همه تیم‌ها برای کسب مقام قهرمانی تیم را  می‌بندند. بدون شک هدف ما هم همین است ولی سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم.

صدقیانی‌زاده در پایان درباره وضعیت تیم‌ملی فوتسال بانوان توضیح داد: متاسفانه تیم‌ملی به حال خود رها شده  است. ما تقریبا ۶ یا ۷ ماه دیگر جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم ولی نه اردویی  برگزار می‌شود و نه بازی تدارکاتی برای تیم در نظر گرفته شده، تیم فوتسال بانوان در کارنامه خود دو عنوان قهرمانی در آسیا را دارد و قطعا باید در شرایط بهتری باشد نه اینکه به حال خود رها شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.