کد خبر : 141668
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 8:48
-

رستمی: نگاه مسئولان فدراسیون به شهرستانها از بالا به پایین است/حداقل ۱۰ امتیاز را داوران از تیم ما گرفتند

رستمی: نگاه مسئولان فدراسیون به شهرستانها از بالا به پایین است/حداقل ۱۰ امتیاز را داوران از تیم ما گرفتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سعید رستمی بعد از تساوی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار کردیم و در خلق موقعیت شرایطمان خوب بود ولی متاسفانه بازی را واگذار کردیم. وی اظهار داشت: در این بازی قدر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سعید رستمی بعد از تساوی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار کردیم و در خلق موقعیت شرایطمان خوب بود ولی متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

وی اظهار داشت: در این بازی قدر توپ ها و فرصت های به دست آمده را ندانستیم و می توانستیم برنده بازی باشیم و این مساوی به درد تیم ما نمی خورد چون در شهرخودمان بازی می کردیم.

وی تصریح کرد : تیم ما از حریف خیلی بهتر بازی کرد ولی در کل به تیم آذرخش خسته نباشید می گوییم و با تلاش بچه ها در ادامه راه نتایج بهتری را کسب می کنیم.

سرمربی  تیم هایپر بیان کرد : در شهرستان ها به خصوص استان اصفهان تیم در سطح لیگ برتر نداشتیم و به طور قطع مسئولینی که از فدراسیون برای این دیدارها می آیند نگاهشان به شهرستانها  از بالا به پایین است.

وی تصریح کرد: حداقل ۱۰ امتیاز را داوران از تیم ما گرفتند و نمونه آن توپی که زیر توپ خورد در بازی مس ، توپی که از گل رد نشد ولی گل گرفتند در بازی با اهورا و هفته پیش بطری که به توپ پرتاب شد.

رستمی ادامه داد : قبول دارم بازیکنان من یک جاهایی بد کار می کنند و اشتباه فردی دارند ولی با این حال خودمان باید شرایط تیم مان را ارتقا دهیم.

به گفته وی بازیکنان من اگر در این دیدار ضربه آخر را دقت می کردند با اختلاف می توانستیم ببریم و فکر کنم حسرت بزرگ برایمان ماند که آذرخش خوشحال از شاهین شهر بیرون رفت.

رستمی تصریح کرد: متاسفانه چهار بازیکن مان را در این بازی نداشتیم و حضور همه بازیکنان در ترکیب دست ما را باز می کند ولی  یک جاها هم  ضعف داشتیم و ترکیب مان بالا و پایین شد.

وی اضافه کرد : با این حال فکر می کنم در ادامه راه بتوانیم شرایط مان را تغییر بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

تو چی سرت میشه از فوتسال جرات نداری وقتی بازی مساوی تو زمین خودت پنچ نفره کنی باید حتما گل بخوری تنها کسی که به داده این تیم میرسه علی افضلی آقای حسن زاده
ما مربیگری این رستمی تیمه میره دسته یک میگی نه نگاه کن

ناشناس شنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

مسئولین هم اومدن بازم گند زدی که خخخخخخ

ناشناس یکشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

با قدرت ادامه بده میری دسته یک خخخخ