کد خبر : 142283
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 10:40
-

لک :مستحق باخت برابر اهورا نبودیم / نسبت به حریف شناورتر و بهتر بازی کردیم

لک :مستحق باخت برابر اهورا نبودیم / نسبت به حریف شناورتر و بهتر بازی کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و نتیجه بازی را تغییر دهیم. رضا لک پس از شکست تیمش برابر اهورا بهبهان در لیگ برتر فوتسال بیان کرد: نسبت به حریف شناورتر و بهتر بازی کردیم و معتقدم مستحق باخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و نتیجه بازی را تغییر دهیم.

رضا لک پس از شکست تیمش برابر اهورا بهبهان در لیگ برتر فوتسال بیان کرد: نسبت به حریف شناورتر و بهتر بازی کردیم و معتقدم مستحق باخت در این بازی نبودیم.

وی با بیان اینکه بازی بسیار خوب و سنگینی بود و تماشاگران از این بازی لذت بردند گفت: در نیمه دوم نیز خیلی بهتر از اهورا بازی کردیم و فرصت های زیادی به دست آوردیم ولی فرصت ها با بی دقتی یکی پس از دیگری از دست رفت.

وی با اشاره به اینکه اهورا اگر چه دومین سال حضورش در لیگ است اما بازیکنان جان و جنگنده ای دارد که بسیار خوب کار می کنند افزود: با توجه به بازی های قبل این تیم، توقع چنین بازی از آنها داشتیم. آنها هواداران پرشوری دارند که این موضوع کار را برای حریفان سخت می کند.

لک با بیان اینکه ما برای برد به  بهبهان آمده بودیم اما هر چه زدیم به در بسته خورد گفت: به نظرم بازیکنانم در نیمه اول می توانستند در زدن ضربات آخر بهتر باشند اما اینگونه نشد. اما اهورا از امتیاز خانگی استفاده کرد و در دقایق اخر نیمه دوم ۲ گل به ما زد.

وی ادامه داد: بازیکنانمدر بعصی مواقع بازی بی دقت بودند و از تجربه شان بهره لازم را نبردند ولی حریف به خوبی از فرصت ها استفاده کرد و به گل رسید.

سرمربی تیم شهروند ساری افزود: هدف ما همچون دیگر تیم‌ها صعود به پلی آف است و امیدواریم بتوانیم در هفته های آینده جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم.

وی افزود: روند تیم ما روز به روز بهتر می شود. امروز کیفیت بازی ما به مراتب بهتر از هفته های قبل بود و فکر می کنم کسانی که بازی را دیدند، از عملکرد بازیکنان ما خیلی لذت بردند.

دیدار تیم های اهورا و شهروند ساری با نتیجه ۶ بر چهار به سوداهورا به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.