کد خبر : 147206
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1398 - 8:20
-

آقای گل در صدد کسب جایزه بازیکن سال آسیا

آقای گل در صدد کسب جایزه بازیکن سال آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم برترین بازیکنان فوتبال و فوتسال قاره آسیا در حالی روز دوشنبه یازدهم آذر ماه در کشور هنگ کنگ برگزار می‌شود که نام مهدی جاویدبازیکن تیم ملی فوتسال و باشگاه مس سونگون در بین نامزد‌های برترین بازیکن فوتسال قاره آسیا، به چشم می‌خورد. مهدی جاوید در ۳ فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال موفق شده عنوان آقای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم برترین بازیکنان فوتبال و فوتسال قاره آسیا در حالی روز دوشنبه یازدهم آذر ماه در کشور هنگ کنگ برگزار می‌شود که نام مهدی جاویدبازیکن تیم ملی فوتسال و باشگاه مس سونگون در بین نامزد‌های برترین بازیکن فوتسال قاره آسیا، به چشم می‌خورد.

مهدی جاوید در ۳ فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال موفق شده عنوان آقای گلی مسابقات را از آن خود کند و یکی از بخت‌های نخست آقای گلی این فصل هم به شمار می‌رود. همچنین او سابقه بازی در تیم‌های مختلفی از جمله منصوری قرچک، گیتی پسند اصفهان و بانک بیروت را در کارنامه خود دارد. جاوید این فصل در تیم مس سونگون مشغول به بازی است و تا الان موفق شده که در این تیم تبریزی عملکرد بسیار موفقی را از خود نشان دهد.

علیرضا افضل سرمربی مس سونگون که درباره مهدی جاوید بازیکن این تیم گفت: «جاوید یکی از بهترین بازیکنان آسیا بوده و امسال در تیم ما عملکرد بسیار درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است و من به داشتن چنین بازیکنی افتخار می‌کنم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.