کد خبر : 147777
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 - 13:29
-

احسانی:کمک‌های صورت گرفته به شاهین در حد یک تیم لیگ دسته دوم است

احسانی:کمک‌های صورت گرفته به شاهین در حد یک تیم لیگ دسته دوم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید احسان احسانی در خصوص نتایج ضعیف هفته های اخیر تیم فوتسال شاهین کرمانشاه اظهارداشت: تیم و بازیکنان تلاش زیادی می کنند اما عوامل مختلفی است که دست به دست هم دادده اند تا تیم ما نتواند نتایج لازم را کسب کند. وی، کمبود منابع و اعتباررات را مهمترین مشکل کنونی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید احسان احسانی در خصوص نتایج ضعیف هفته های اخیر تیم فوتسال شاهین کرمانشاه اظهارداشت: تیم و بازیکنان تلاش زیادی می کنند اما عوامل مختلفی است که دست به دست هم دادده اند تا تیم ما نتواند نتایج لازم را کسب کند.

وی، کمبود منابع و اعتباررات را مهمترین مشکل کنونی تیم شاهین دانست و گفت: ما از همان روز اولی که به لیگ برتر راه پیدا کردیم بارها با مسوُولان مختلف ورزشی و غیرورزشی استان مکاتبه و هزینه های تیمداری در لیگ برتر را برای آنها عنوان کردیم.

احسانی ادامه داد: مسوُولان هم به فراخور موقعیت و مسوُولیت خود قول هایی دادند که متاسفانه بیشتر آنها عملی نشد و آن کمک های محدودی هم که صورت گرفت پاسخگوی یک تیم لیگ برتری نبود.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای فصل تاکنون حدود ۲ میلیارد ریال هزینه سفرهای این تیم شده است، گفت: با کمک های ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریالی نمی توان توقع معجزه و نتایج خوب را داشت.

وی گفت: به دلیل همین مسائل مالی، متاسفانه چند بازیکن تیم را ترک کرده و بر مشکلات تیم افزودند این درحالیست که اکثر تیم ها قرارد بازیکنان خود را سروقت پرداخت می کنند.

احسانی تصریح کرد: از سوی دیگر داوری های متغیری که در بازی های تیم شاهین صورت می گرفت نیز در کسب برخی نتایج بد تیم و شکست هایی که متحمل شدیم بی تاثیر نبود.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه همچنین در خصوص عملکرد کادر فنی نیز گفت: زمانی می توان از سرمربی و مربیان تیم انتظار داشت که مشکل مالی وجود نداشته باشد و همه چیز درست و به موقع انجام شود، اما با این شرایط انتظار بیشتری نمی توان داشت.

وی همچنین در خصوص آینده تیم نیز گفت: تیم شاهین هفت مسابقه تا پایان فصل دارد و اگر بخواهیم در لیگ برتر ماندگار شویم و این فرصت از دست نرود باید در پنج مسابقه به پیروزی برسیم.

احسانی گفت: کار تیم شاهین دشوار است اما اگر مسوُولان از ما حمایت کنند هر کاری امکان پذیر است و به طور قطع نتایج بهتری را در مسابقات پیش رو کسب خواهیم کرد.

این مقام مسوُول افزود: ماندن در لیگ برتر آسانتر از کسب دوباره سهمیه این مسابقات است بنابراین تا فرصت ها از دست نرفته و هنوز زمان باقی است باید به فکر چاره بود.

وی در پایان اظهارداشت: بازیکنان شاهین در مسابقات پیش رو همه توان خود را برای کسب نتایج بهتر به کار می گیرند اما از مسوُولان هم توقع و انتظار می رود که به این تیم کمک کنند تا سهمیه لیگ برتری کرمانشاه حفظ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.