کد خبر : 147773
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 - 13:25
-

روزپیکر:می توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم/فرصت های زیادی را از دست دادیم

روزپیکر:می توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم/فرصت های زیادی را از دست دادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر پنجشنبه شب بعد از باخت تیمش مقابل اهورا بهبهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و ۲ تیم با هدف برد، تمام توانشان را برای این بازی گذاشتند. وی بابیان اینکه تیمش در نیمه اول بازی خوبی ارائه نداد گفت: با توجه به اینکه ۲ تیم در انتهای جدول حضور دارند این دیدار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر پنجشنبه شب بعد از باخت تیمش مقابل اهورا بهبهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و ۲ تیم با هدف برد، تمام توانشان را برای این بازی گذاشتند.

وی بابیان اینکه تیمش در نیمه اول بازی خوبی ارائه نداد گفت: با توجه به اینکه ۲ تیم در انتهای جدول حضور دارند این دیدار به نوعی ۶ امتیازی بود که متاسفانه نتوانستیم امتیازی کسب کنیم.

سرمربی آذرخش بندرعباس اضافه کرد: فرصت‌های زیادی را در این دیدار از دست دادیم  که انشالله بازی های بعدی جبران می‌کنیم تا در ادامه را موفق باشیم. با تمام مشکلاتی که داریم تلاش خود را میکنیم تا بتوانیم در این فصل در لیگ برتر فوتسال کشور موفق ظاهر شویم.

وی گفت: ۲ تیم به لحاظ فنی شرایط برابری داشتند و بازی پایاپایی شاهد بودیم، آنها از موقعیت های خود بهتر استفاده کرده و برنده میدان شدند. با این وجود ما ناامید نبوده و دست از تلاش بر نمی داریم.

روزپیکر افزود: ما تیم بسیار خوبی داریم و اگر قدری از ما حمایت شود نتایج بهتری کسب می کنیم. تا اینجای رقابت ها، هواداران از ما به خوبی حمایت کردند و بی شک با بازیکنانی که داریم جایگاهمان را در لیگ حفظ می کنیم. 

وی گفت: لیگ امسال به لحاظ کیفی از شرایط خوبی برخوردار بوده و بازی کردن مقابل هر تیمی سخت است. امیدوارم در بازی هفته آینده شکست امروز را جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.