کد خبر : 147858
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 13:05
-

اردلان: بازیکنان تیم ما در نیمه اول سراسیمگی بازی قبل را داشتند /همه مربیان با قرعه کشی مجدد موافقت کردند

اردلان: بازیکنان تیم ما در نیمه اول سراسیمگی بازی قبل را داشتند /همه مربیان با قرعه کشی مجدد موافقت کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا می‌گوید در نیم فصل دوم لیگ و با توجه به حضور همه تیم‌ها بازی‌ها با قدرت برگزار می‌شود. تیم فوتسال بانوان سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر تیم دختران کویر مس کرمان ر ا با نتیجه پنج  بر یک شکست داد و با ۳۴

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا می‌گوید در نیم فصل دوم لیگ و با توجه به حضور همه تیم‌ها بازی‌ها با قدرت برگزار می‌شود.

تیم فوتسال بانوان سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر تیم دختران کویر مس کرمان ر ا با نتیجه پنج  بر یک شکست داد و با ۳۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت. نیلوفر اردلان به عملکرد تیم خود در این بازی اشاره کرد و گفت: با توجه به امتیازی که در شروع نیم فصل دوم مقابل ملی حفاری اهواز  از دست دادیم، تمام هدفمان این بود که سه امتیاز بازی دوم را کسب کنیم و نیم نگاهی هم به نتیجه بازی مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان رضوی داشتیم. هفته آینده هم با تیم خراسان بازی می‌کنیم.

او در این مورد افزود: بازیکنان تیم ما در نیمه اول سراسیمگی بازی قبل را داشتند اما خوشبختانه در نیمه دوم بهتر کار کردند و پنج بر یک بازی را بردیم.

اردلان در مورد وضعیت لیگ برتر اضهار کرد: خوشبختانه شرایط برگزاری لیگ خوب است و همه بازی‌ها سنگین هستند. البته تیم‌هایی که وسط راه انصراف دادند تا حدودی اذیت کردند اما نیم فصل دوم همه تیم‌ها حضور دارند و مسابقات با قدرت پیگیری می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا در مورد دلایل افزایش مصدومیت‌های بازیکنان از جمله افزایش شمار آسیب دیدگی رباط صلیبی بیان کرد: خانم فرشته کریمی از تیم ما همین مشکل برایش پیش آمده است. مصدومیت‌های زیاد عوامل مختلفی از جمله زمین‌های غیر استاندارد، تمرینات سخت و فشرده  و وضعیت ریکاوری بازیکنان دارد. آسیب دیدگی رباط صلیبی در یک لحظه اتفاق می‌افتد و بازیکن نمی‌تواند کاری کند.  امیدوارم هر کسی این اتفاق  برایش افتاده به لیگ برگردد و به تیم‌ خود کمک کند.

اردلان به قرعه کشی مجدد لیگ برای تیم فصل دوم اشاره کرد و گفت: برخی از تیم‌ها به این موضوع اعتراض دارند چون چند بازی در خانه و چند بازی خارج از خانه دارند در حالی این لیگ را از حالت لیگ بودن خارج می‌کند. روال معمول اینگونه است که یک بازی داخل و یک بازی خارج از خانه برگزار شود اما همه مربیان با قرعه کشی مجدد موافقت کردیم تا دو هفته‌ خالی و استراحت لیگ از بین برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.