کد خبر : 147819
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 11:00
-

بی‌غم : قمی ها در ضد حمله کار خود را پیش برد

بی‌غم : قمی ها در ضد حمله کار خود را پیش برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم ملی ما در این دیدار خسته بودند و ۲۴ ساعت مانده به این بازی به اصفهان رسیدند که این موضوع کار تیم ما را سخت کرد. وی بیان کرد: با این حال در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم ملی ما در این دیدار خسته بودند و ۲۴ ساعت مانده به این بازی به اصفهان رسیدند که این موضوع کار تیم ما را سخت کرد.

وی بیان کرد: با این حال در این دیدار خوب ظاهر نشدیم و نماینده قم خوب دفاع کرد و در ضد حمله کار خود را پیش برد و تا حدودی موفق بود.

سرمربی گیتی پسند ادامه داد : در این دیدار تیم ما چون به تیم حریف ضد حمله داد و باعث  ایجاد فرصت برای حریف شد بد بازی کرد ولی در نهایت پیروز میدان شدیم که این مهم است.

وی تصریح کرد: از تلاش بازیکنانم در این دیدار تشکر می‌کنم و امیدوارم روز به روز بهتر و به تیم گیتی پسند واقعی شویم.

دیدار تیم‌های فوتسال  گیتی‌ پسند اصفهان و سوهان محمد سیمای  قم از بازی عقب افتاده هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷:۳۰  امروز  در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه سه بر ۲ میهمان خود را شکست دهد.

با این نتیجه گیتی‌ پسند اصفهان با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت و محمد سیمای قم با ۳۱ امتیاز در رده پنجم این رقابت‌ها قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

واقعا این ها فوتساله گیتی انجام میده

حالم به هم خورد