کد خبر : 147833
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 11:07
-

حسن زاده: موقعیت های بیشتری را نسبت به حریف خلق کردیم / موقعیت‌ها به گل تبدیل می شد می‌توانستیم پیروز شویم

حسن زاده: موقعیت های بیشتری را نسبت به حریف خلق کردیم / موقعیت‌ها به گل تبدیل می شد می‌توانستیم پیروز شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده شامگاه روز جمعه بعد از شکست تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما با ظرفیت و بضاعتی که داشت در این دیدار وارد میدان شد و یک بازی خوب، روان و فنی را به نمایش گذاشت. وی با بیان این که ما چند نفر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده شامگاه روز جمعه بعد از شکست تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما با ظرفیت و بضاعتی که داشت در این دیدار وارد میدان شد و یک بازی خوب، روان و فنی را به نمایش گذاشت.

وی با بیان این که ما چند نفر از بازیکنان را در اختیار نداشتیم افزود: در دیدار امروز از بازیکنان جوان استفاده کردیم  و موقعیت های بیشتری را نسبت به حریف خلق کردیم.

وی تصریح کرد: با این حال شایسته باخت نبودیم و در مقابل تیمی که بازیکنان ملی پوش زیادی دارد  و در زمین خودش بازی می‌کرد نمایش خوبی داشتیم.

حسن زاده با بیان این که امروز بازیکنان ما یک نمایش خوب از فوتسال ایرانی را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: اگر در بازی امروز موقعیت‌های تیم ما به گل تبدیل می شد می‌توانستیم پیروز این میدان شویم ولی به هر حال موقعیت‌های که بدست آوردیم در بی‌تجربگی بازیکنان و عدم اعتماد به نفس تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: در مقابل موقیعت‌های اندکی که تیم گیتی پسند داشت گل شد و از تجربه بازیکنانش استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با بیان این که تیم ما در برنامه‌های دفاعی‌اش خوب عمل کرد اظهارداشت: فکر کنم یک بازی فنی و با برنامه را ارائه دادیم و موقعیت‌های کمی را به حریف دادیم و همان طور که در نیم فصل با برنامه‌هایی که داشتیم ،بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کردیم در ادامه این چنین خواهد بود.

حسن زاده  ادامه داد: این پیروزی را به تیم خوب گیتی پسند تبریک می‌گویم و به بازیکنان هر دو تیم که فوتسال خوبی را به نمایش گذاشتند خسته نباشی می‌گویم که باعث شدند همه از این بازی لذت ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.