کد خبر : 147837
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 11:16
-

زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا درآمد

زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا درآمد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان در راه آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در دو تورنمنت تدارکاتی به میدان رفته و با کسب نتایج ضعیف در برابر تیم‌های درجه دوم اروپا متحمل شکست شده است. مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ بیشتر از دو ماه دیگر به میزبانی ترکمنستان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان در راه آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در دو تورنمنت تدارکاتی به میدان رفته و با کسب نتایج ضعیف در برابر تیم‌های درجه دوم اروپا متحمل شکست شده است.

مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ بیشتر از دو ماه دیگر به میزبانی ترکمنستان برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان با انجام بازی‌های تدارکاتی به دنبال حضور قدرتمند و تکرار قهرمانی است. هر چند که روند آماده‌سازی تیم ملی فوتسال و شکست‌هایی که در بازی‌های تدارکاتی متحمل شده نگرانی‌های زیادی به وجود آورده است. در تورنمنت مشهد تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل تیم اسلواکی که یکی از تیم‌های درجه دوم اروپا محسوب می‌شود پنج گل دریافت کرد و همین موضوع باعث شد تا اهالی فوتسال نگران شوند.همچنین تیم ملی در تورنمنت کاسپین  در بازی با روسیه  ۹ گل خورد.

مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا مهم‌ترین رقابت‌های فوتسال در سطح قاره آسیاست و تیم ملی کشورمان سال‌هاست که در این رقابت‌های یکی از مدعیان قهرمانی است و در سال ۲۰۱۸ هم عنوان قهرمانی این مسابقه را از آن خود کرد. شاگردان ناظم‌الشریعه در راه رسیدن به آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا تاکنون در دو تورنمنت آستاراخان و تورنمنت مشهد حضور پیدا کرده اما نتایج کسب‌شده  دل‌نگرانی‌های زیادی برای اهالی فوتسال به وجود آورده است. سرمربی تیم ملی کشورمان علت ناآماده بودن شاگردانش را مسابقات فشرده لیگ برتر و نبود هماهنگی بین بازیکنان معرفی کرده است. هر چند که دلیل ناهماهنگی بین بازیکنان نمی‌تواند توجیه چندان قابل قبولی باشد چرا که بازیکنان تیم ملی سال‌هاست کنار هم در تیم‌ ملی و تیم‌های باشگاهی حضور دارند و به ‌خوبی از نوع بازی‌ کردن هم خبر دارند. البته بالا رفتن میانگین سن بازیکنان و عدم جوانگرایی هم در کسب این نتایج چندان بی‌تأثیر نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.