کد خبر : 147802
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 10:00
-

شمس :نوع بازی کردن ملی‌پوشان نگرانی‌ها را زیاد کرده است / وقتی سرمربی تیم ملی را هیچ می‌دانند همین فاجعه به وجود می‌آید

شمس :نوع بازی کردن ملی‌پوشان نگرانی‌ها را زیاد کرده است / وقتی سرمربی تیم ملی را هیچ می‌دانند همین فاجعه به وجود می‌آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس  درباره وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان و عملکرد ضعیف آنها در بازی‌های تدارکاتی گفت: ملاک ما نباید بازی‌های تدارکاتی باشد، چرا که در بازی‌های تدارکاتی نتیجه مهم نیست و کادرفنی و بازیکنان برای آمادگی بیشتر در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند. با اینکه نتیجه مهم نیست و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس  درباره وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان و عملکرد ضعیف آنها در بازی‌های تدارکاتی گفت: ملاک ما نباید بازی‌های تدارکاتی باشد، چرا که در بازی‌های تدارکاتی نتیجه مهم نیست و کادرفنی و بازیکنان برای آمادگی بیشتر در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند. با اینکه نتیجه مهم نیست و نباید به آن توجه کرد، اما نوع بازی کردن ملی‌پوشان در این دو تورنمنت نگرانی‌ها را زیاد کرده است و حتی ناظم‌الشریعه و کادرفنی هم احساس نگرانی کردند. تیم ملی در کار دفاعی و حمله ضعیف بود و این موضوع می‌تواند تیم را در آینده با مشکل روبه‌رو کند. هر چند که با چند بازی رفته‌رفته تیم شرایط بهتری پیدا کرد و بازیکنان نمایش به نسبت خوبی ارائه دادند اما این نگرانی برای کادرفنی هم به وجود آمده است. 

وی گفت: ما در مسابقات قهرمانی آسیا با کشورهای تایلند، کره‌جنوبی، عربستان هم‌گروه هستیم. تیم‌های تایلند و کره‌جنوبی وقتی در یک بازی به گل می‌رسند، جبران آن خیلی سخت است. مسابقات هم مقدمانی جام جهانی محسوب می‌شود و همه تیم‌ها با تمام توان خود ظاهر می‌شوند تا بتوانند جزء پنج سهمیه آسیا قرار بگیرند بنابراین نیاز است که تیم ما در این دو ماه باقی‌مانده تمام تلاش خود را به کار بگیرد و نقاط ضعف خود را برطرف کند. به نظرم برگزاری این دو مسابقه تدارکاتی و عملکرد نه چندان موفق تیم ملی  زنگ خطر را برای فوتسال به  صدا درآورده است.

کارشناس فوتبال کشورمان عنوان کرد: تقریباً تا برگزاری این رقابت‌ها دو ماه دیگر زمان باقی مانده و تیم فرصت برای تجدید نظر دارد. بازی‌های تدارکاتی باید در دستور کار قرار بگیرد و تیم ایران با دو تیم سطح بالا بازی کند. متأسفانه یکی از مشکلات تیم ملی در شرایط فعلی طولانی‌شدن لیگ برتر است. نهایت ۲۰ روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیا، لیگ برتر تمام می‌شود و کادر فنی وقت زیادی برای اصلاح  ندارد. ناظم‌الشریعه در خصوص بازی‌های تدارکاتی گفته بود این دو بازی بیدارباش برای فوتسال ایران بود و باید از حالا به فکر باشیم.

وی با انتقاد از مسئولان برای برنامه‌ریزی لیگ اظهار کرد: متأسفانه وقتی مسئولان برنامه‌ریز برای رقابت‌های لیگ برتر، سرمربی تیم ملی را هیچ می‌دانند همین فاجعه به وجود می‌آید. مسئولان باید به وضعیت تیم ملی هم توجه می‌کردند تا سرمربی فرصت برای آمادگی بازیکنان داشته باشد. ۲۰ روز واقعاً زمان اندکی است. با این حال به نظرم باید همه به تیم ملی فوتسال کمک کنند تا بتوانند عنوان قهرمانی را دوباره تکرار کنند و سهمیه جام جهانی هم از آن خود کنند. 

شمس با بیان اینکه فوتسال همیشه مظلوم است، اظهار کرد:  فوتسال در تاریخ فوتبال ایران همیشه مظلوم بوده و فکر می‌کنم در آینده هم وضعیت این رشته تغییری نکند. در حال حاضر دو سال است که بازیکنان فوتسال پاداش نگرفته‌اند و هیچ کدام از مسئولان هم به فکر آنها نیستند. وضعیت مربیان فوتسال مانند ویلموتس، برانکو یا کی‌روش نیست. در کنار بازیکنان که پاداش نگرفتند، مربیان هم دو سال است که حق و حقوق خود را نگرفته‌اند.تیم ملی فوتبال کشورمان در یک بازی پیروز می‌شود، مسئولان در رختکن به آنها پاداش می‌دهند، اما تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا می‌شود اما هنوز پاداش آنها پرداخت نشده است. الان دو ماه دیگر باید در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان بروند حداقل پاداش آنها داده شود تا با انگیزه بازی کنند. 

به گزارش آنا، بدون شک فوتسال ایران باز هم می‌تواند قهرمانی آسیا را از آن خود کند. برطرف کردن ضعف‌های تیم‌ ملی و برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های سطح اول می‌تواند به فوتسال ایران کمک کند تا در این مدت باقی‌مانده به آمادگی کامل برسند. عملکرد ضعیف تیم ملی در بازی‌های تدارکاتی بیدار‌باش برای فوتسال ایران بود اما با در نظر گرفتن ضعف‌ها و حل و اصلاح آنها می‌تواند به تکرار قهرمانی فوتسال ایران در آسیا امیدوار باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.