کد خبر : 147910
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1398 - 13:14
-

خبیری هم از شاهین می رود؟

خبیری هم از شاهین می رود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته پس از آن که محسن حسن زاده، سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم از این تیم کنار گذاشته شد و به جای او وحید غیاثی دستیار حسن زاده به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد، بلافاصله از اهواز خبر رسید که یعقوب مراقی سرمربی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته پس از آن که محسن حسن زاده، سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم از این تیم کنار گذاشته شد و به جای او وحید غیاثی دستیار حسن زاده به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد، بلافاصله از اهواز خبر رسید که یعقوب مراقی سرمربی تیم ملی حفاری اهواز هم از سرمربی گری این تیم اخراج شده و به جای او کیارش علاسوند به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است.

از نکات جالب توجه در انتخاب علاسوند این است که او سال گذشته هم به عنوان سرمربی در این تیم مشغول به همکاری بود، اما به دلیل برخی از مشکلاتی که با مدیریت این باشگاه پیدا کرد از کارش برکنار شد و پس از گذشت یک سال مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که دوباره هدایت تیم ملی حفاری اهواز را در رقابت‌های لیگ برتر بر عهده علاسوند بگذارند.

امروز یکشنبه از کرمانشاه خبر رسیده است که گویا محسن خبیری سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه هم به دلیل برخی از مشکلاتی که با این باشگاه پیدا کرده، قصد دارد از این تیم جدا شود. بر اساس شنیده ها، خبیری به دلیل فراهم نشدن برخی از امکانات برای این تیم به شدت ناراضی بوده و حتی در تمرینات دیروز این تیم هم حضور پیدا نکرده است.

  رار است خبیری به زودی با احسانی مدیرعامل تیم شاهین کرمانشاه جلسه‌ای را ترتیب دهد تا در آن نشست درباره قطع همکاری صحبت های لازم انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.