کد خبر : 148005
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 11:50
-

افضل : می‌توانستیم اختلاف گل را دو برابر کنیم / امانی ، عمدی جاوید را زد

افضل : می‌توانستیم اختلاف گل را دو برابر کنیم / امانی ، عمدی جاوید را زد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال مس سونگون ورزقان و شهروند ساری در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور شامگاه روز گذشته در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۵ بر ۲ تیم میزبان به پایان رسید. علیرضا افضل سرمربی تیم مس سونگون پس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال مس سونگون ورزقان و شهروند ساری در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور شامگاه روز گذشته در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۵ بر ۲ تیم میزبان به پایان رسید.

علیرضا افضل سرمربی تیم مس سونگون پس از این پیروزی خانگی در دیداری پرحاشیه اظهار داشت: ما در نیمه اول بسیار خوب کار کردیم و می‌توانستیم تعداد گل‌هایمان را بالا برده و بازی را دورقمی کنیم.

وی با اشاره به روند بازی در نیمه دوم گفت: علی‌رغم اینکه در نیمه دوم نسبت به نیمه اول ضعیف‌تر کار کردیم، موقعیت‌های گل خیلی خوبی داشتیم و اگر در نیمه دوم هم از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم اختلاف گل را دو برابر کنیم. اما فکر می‌کنم بازیکنان ما از نظر فکری تمرکزشان را از دست داده و فکر کردند بازی تمام شده است.

سرمربی مس سونگون ادامه داد: آن‌ها فکر کردند که می‌توانند نتیجه ۵ بر صفر را به ۱۰ بر صفر تبدیل کنند اما فوتسال نشان داد که این‌طور نیست و اگر ۵ بر صفر را ۶ بر صفر نکنیم، گل‌های بیشتری دریافت خواهیم کرد. با این حال خوشحال هستم که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

افضل افزود: فکر می‌کنم در نیمه دوم خوب شروع کردیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. وقتی که گل نزنید، تیم حریف حمله کرده و با توجه به خستگی و اشتباه بازیکنان، از موقعیت‌های پیش‌آمده استفاده کرده و گلزنی می‌کند. همین موضوع نیز باعث شد که ۲ گل خیلی بد و بچه‌گانه وارد دروازه‌مان شود.

وی در رابطه با حواشی و درگیری‌هایی که در نیمه نخست بازی با شهروند ساری به وجود آمد، خاطرنشان کرد: ناراحتی ما این بود که بازیکن شماره ۱۵ حریف (رضا امانی)، به صورت عمدی مهدی جاوید که بازیکن خوب و ملی‌پوش ما است را زد اما داور هیچ عکس‌العملی نداشت. به این بازیکن گفتم که چرا این‌طور بازی می‌کنید که در ادامه «لک» عکس‌العمل نشان داده و درگیری پیدا کردیم اما در نهایت ختم به خیر شد. ما با هم دوست هستیم اما گاهی اوقات مشکلات پیش می‌آید.

سرمربی مس سونگون در پایان در رابطه با دلیل توقف‌های متوالی این بازی گفت: فکر می‌کنم توقف زیاد این دیدار به‌خاطر حساسیت بازی دور رفت بود که در آن بازی برای تیم مس مشکلاتی پیش آمد و بازی این هفته تحت تأثیر دیدار دور رفت انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.