کد خبر : 148036
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 - 10:41
-

زلزله روی نیمکت تیم‌های لیگ برتر فوتسال

زلزله روی نیمکت تیم‌های لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که لیگ برتر فوتسال به خاطر برگزاری بازی‌های عقب افتاده و همچنین حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت مشهد در تعطیلات است زلزله ای رخ داده و ظرف دو روز ۵ تیم لیگ برتری سرمربی خود را تغییر دادند. با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی و تلاش برخی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که لیگ برتر فوتسال به خاطر برگزاری بازی‌های عقب افتاده و همچنین حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت مشهد در تعطیلات است زلزله ای رخ داده و ظرف دو روز ۵ تیم لیگ برتری سرمربی خود را تغییر دادند.
با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی و تلاش برخی تیم ها برای حضور در جمع ۸ تیم پلی‌آف و برخی نیز برای بقا، پیش بینی این تغییرات می‌شد اما نه در عرض دو روز و نه تا این اندازه زیاد به نحوب که طی دو روز ابتدایی هفته جاری ۵ تیم روی نیمکت خود تغییراتی دادند.
ابتدا محمد حجت سرمربی اهورا بهبهان در پستی اینستاگرامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا جدایی‌اش از تیم بی پول جنوب قطعی شود. محسن علیپور دستیار او رسما به عنوان سرمبی اهورا در ادامه لیگ برتر انتخاب شد. دیگر تیم خوزستان نیز سرمربی خود را تغییر داد.حفاری که هفته قبلا شکست عجیب و پرگلی مقابل ستارگان ورامین پذیرا شده بود ناچار به تغییر سرمربی خود شد. یعقوب مراقی که از ابتدای فصل روی نیمکت این تیم حضور داشت نتوانست انتظارات را برآورده کند تا پس از توافق با مدیران باشگاه از سمت خود کنار رفته و کیاوش علاسوند سرمربی سابق حفاری به این تیم برگردد. در همین روز تیم محمدسیمای قم هم در اقدامی ناگهانی از برکناری محسن حسن زاده خبر داد. گرچه این تیم روز قبل از این اتفاق، بازی عقب افتاده خود را به گیتی پسند واگذار کرده بود اما نمایش خوبی را از شاگردان حسن زاده شاهد بودیم با این حال گرد و خاکی که این مربی پس از بازی در رختکن علیه مدیریت باشگاه ایجاد کرده و از مشکلات مالی تیم گلایه داشته باعث شد تا از سوی مدیرعامل باشگاه از سمت خود برکنار شده و وحید غیاثی جای او را بگیرد. شاهین کرمانشاه چهارمین تیمی است که سرمربی خود را از دست داده است. محسن خبیری چند روزی است که در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند. او که پیش از این هم سابقه جدایی از کرمانشاهی ها را داشت از شرایط این باشگاه رضایت ندارد و ترجیح داده در سقوط این تیم به لیگ یک کمترین نقش را داشته باشد. هنوز معلوم نیست وضعیت نیمکت مربیگری این تیم چه می‌شود. در نهایت روز یکشنبه هم باشگاه هایپر شاهین شهر با استعفای مهدی مصطفوی که پیش از این جانشین سعید رستمی شده بود موافقت کرد تا پنجمین تیمی باشد که سرمربی خود را در تعطیلات تغییر می دهد. از مهرداد جابری کاپیتان این تیم به عنوان گزینه جانشینی مصطفوی یاد می‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.